trallatausa Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Er på dag 10 nå, og har en slik underlig god følelse.. Har hatt mensmurring siden dagen etter el, og har økt veldig.. Er så spent, er så nifst siden jeg mistet sist..
Baby-bea Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Da er vi to da trallatausa :-) Jeg har KM på onsdag 14, og hadde en SA i desember. Jeg har også en god følelse, men tør ikke håpe. Men noe er annerledes iallefall. Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det, men... Føler meg veldig rolig, rugende... moderlig... nei, det er vanskelig å forklare. Også er jeg så utrolig varm. Svetter, mens de andre rundt meg syns temperaturen er behagelig. Dårlig matlyst og puppene føles større ut. Hmmm............ Bare føler at noe er i gjære.... Men har ingen planer om å teste før på onsdag. Har kun en test liggende og vil ikke kaste bort den på å teste for tidlig. Hvor langt på vei var du sist? Jeg hadde kommet kun 5 uker, men i september hadde jeg en SA i uke 13, så jeg kommer nok ikke til å få et rolig øyblikk før langt ut i 2 trimester ved neste svangerskap.
trallatausa Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2009 Hei Baby-bea ! Jeg var også i uke 5 når jeg mistet..Det var helt grusomt.. Jeg har tre tester, en billig og to cb.. jeg skal også prøve å vente til onsdag, men det er såå vanskelig når jeg er så spent.. Men det er definitivt noe som er i gang, jeg er også veldig varm forresten. brystvortene er veldig ekle å komme borti, men puppene er ikke så ømme å ta på,men det stikker dypt inne i dem?Så er det den magefølelsen da.. murringene, og den vonde korsryggen.. åååh, jeg håper håper, jeg vil vil vil.....=)
krysserfingrene:) Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Hei Baby-bea og trallatausa. Jeg hadde også en SA i desember og var 13 uker på vei. Har på følelsen at jeg er gravid igjen, men har bestemt meg for ikke å stresse med å teste meg. Tenkte jeg skulle ta det til uke hvis ikke "tante rød" bestemmer seg for å komme. Hvis jeg er gravid så kommer jeg ikke til å roe med før langt etter 13. uke. Vi får krysse fingrene alle sammen:)
pelleguri:) Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 Hei dere to som har mistet i uke 5. Jeg bare lurer på hvordan dere merket det? Jeg tror jeg hadde en SA så tidlig som uke 3. Har korte sykluser. Jeg skulle akkurat teste(hadde den riktige følelsen) da jeg begynte å blø MYE MYE. Etter 1-2 dager kom den store blod-gele-klumpen. Aldri opplevd lignende. Dette var ikke en vanlig mens. Kom mensen tilbake i normal syklus mnd etter SA?
trallatausa Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. januar 2009 Hei pelleguri =) Jeg begynte med brunt i to dager så begynte jeg å blø ganske kraftig og fikk voldsomme smerter i rier (smerten kom og gikk) . jeg ble innlagt på sykehuset og fikk smertestillende intravenøst. Det var helt jævlig.. Fikk vanlig mens 4 uker etter SA en, det vanlige er 3-6 uker.. =) Uke 3? da skulle det jo ikke komt noen stor klump.. Kanskje du var gravid fra forrige syklus? kanskje du skulle kontaktet legen og fortalt dette? Så du fikk tatt en ultralyd og sjekket at alt er i orden?
pelleguri:) Skrevet 10. januar 2009 #7 Skrevet 10. januar 2009 Ja tror jeg får ringe legen på mandag. Greit å få høre om hva det kan ha vært og evt ta en sjekk. Vil jo gjerne bli gravid så fort som mulig:)......som alle andre her inne;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå