vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 vi skal flytte om tre ukers tid , har begynt å pakke ned, og litt rot blir det jo uansett, når man pakker ned ett helt hus. men min kjære mor som har rydde galskap å støv på hjernen mente att slik kunne vi ikke bo. men vi bor nå slik uansett. hva mener dere? jeg må pakke ned når babyen sover ellers er hun oppå meg henger i føttene og slike ting
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Så lenge en føler for selv. Ikke bry deg om masete kjærringer =0)
M@mm@ til mine barn Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 30 dager før flytting og 3 dager etter flytting soe min del :-) Men det er nå bare meg da. Gjør som du vil du. Ikke bry deg om din mor :-) Det er ditt hus.
Gjest Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Høh, vi har bodd hos svigerfar i 1,5 år nå og jeg vi har nesten alle våre ting i pappesker. Skal begynne å sortere snart for vi flytter inn i nytt hus i slutten av februar. Gjør som du vil du, det er jo tross alt dere som skal bo slik og ikke mamman din :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå