septembermum Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Det varierer vel litt fra person til person....Men nå er jeg så lei av å ikke orke annet enn å ligge på sofaen . Null overskudd. Jeg er 8 uker på vei.
Gjest Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Jeg er i uke 12 og er ennå like trett men leste nettopp en plass at det pleier gi seg mellom uke 12 og 15.. Er alle dager like?for meg er noen dager helt for jævlige mens andre går mye lettere......heldigvis..
1 høne i haneflokken-født Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 mitt forrige svangeskap var jeg trøtt i starten, og så kom det igjen mot slutten,
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 forrige svangerskap mener jeg å huske at trøttheten ga seg i uke 14 ca...gjesp...det er leeeeenge til.er 7+3 idag;-0
meg & to små vampyrer Skrevet 11. januar 2009 #5 Skrevet 11. januar 2009 Jeg husker ikke, men håper det er snart. Er 11+3 og noen dager er helt jævlige. i går var jeg utslått, kasta opp, kvalm, kjempetrøtt. I dag bare trøtt. noen dager ikke fullt så trøtt igjen.
gravid86 Skrevet 11. januar 2009 #6 Skrevet 11. januar 2009 Jeg er i uke 12 og er fortsatt trøtt. noen dager er jeg så trøtt på jobben at det nesten er vondt. sliter for å holde øynene åpne i pausa! håper d gir seg snart! kan jo sove til 12 og kvile middag et par timer og alikevel legge meg igjen kl. 11 og sovne som bare det.....
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 11. januar 2009 #7 Skrevet 11. januar 2009 ga seg omtrent i 12 uke forrige gang. er nå kun 5 uker på vei men er allerede trøtt som en strømpe, blir jo helt overmannet, kunne omtrent sovnet hvor som helst. en smule redd for å duppe av på forelesning i morgen, hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå