Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 når alt det dere spiser kommer opp igjen? jeg vet at det er noe man må gjennom (ikke alle da selvsagt) men oss som er extremt plaget m sv.skapkvalme spiser dere selv om dere kaster alt opp korttid etterpå? er sååå dårlig unskyld syteinnlegg men blir det sånn de neste 6 mnd vet jeg ikke hva jeg gjør. dette er foresten nr 2
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Jepp, spiste, spydde, spiste, spydde osv i syv laaaaange måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå