*Udon'tKnowMe* Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Jeg liker bøker som narnia, harry potter, odel, bøkene om julie (anne karin eldstad), f for fredrik, idas dans..
Let's hear it for the boys! Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Har ikke lest noen av dem, men jeg anbefaler alltid den samme boka til alle: Pillars of the earth - Ken Follett. Boka du MÅ lese minst 1 gang iløpet av livet!
*Udon'tKnowMe* Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2009 Finnes den på norsk? Jg blir så lei når jeg leser engelske bøker, og gidder nesten aldri å fullføre de.. =P
LivetErEnLek Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Jeg har lest og er glad i alle de bøkene du nevner så da vil du nok også like denne: Veronika vil dø av Paulo Coelho. En helt utrolig bok som grep meg dypt om hjerterøttene.
Let's hear it for the boys! Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 Joda, den finnes på norsk. Hvis du liker bøker med en anelse magi, anbefaler jeg å lese bøkene til Cecelia Ahern.
Miamaria Skrevet 10. januar 2009 #6 Skrevet 10. januar 2009 Jeg synes at boken balansekunst var fantastisk. Husker ikke navnet på forfatteren, men boken kommer jeg aldri til å glemme....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå