Attekattenoa Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Vi bruker BeSafe Izi Combi bakovervendt til lillegutt som blir 3 år i april - skal bruke bakovervendt ei god stund til har vi tenkt! Er veldig fornøyd med Combi-stolen!!! )))
lego Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 Vi har en Akta Graco Cosmic XTP, tror ikke den selges lengere, men en oppdatering som heter Cosmic Comfort. Vi er kjempefornøyde med det sete, og kommer til å velge samme sete (eller oppgraderinger av det sete) til neste mann også. Det kan brukes begge veier, etter 15 kg, går til 18 kg bakovervendt, og 25 kg forovervendt. Har en 3 åring på 15 kg som sitter forovervendt vi da.
smurf 77 * har født Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 hei, vi har brukt bakovervendt hts besafe til begge mine to frem til ca 3 års alder. fra 3- 4 år sitter de forovervendt. min datter på 6 sitter nå i et hts setemed pute og rygg for 15-36 kg med vanlig 3 punkt sele. denne kan hun bruke til hun er 10, og trenger kun pute delen.vå sønn på snart 4 sitter i en forovervent hts besafe montert med isofiks og 5 punktsele i sete. dette skal han gjøre frem til han veier ca 15 kg. nå er han kun 13 1/2, så regner vel med et å frem i tid. til den nye babyen har vi nettopp kjøpt hts besafe izi sleep med isofiks base, 0-13 kg. dermed tror jeg våre barn sitter trygt i bilde vår, en toyota verso 7 seter 2007 modell! har vært veliodg fornøyd med hts sine produkter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå