Liten gutt i mars ! Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Jeg har den noen ganger den siste uka hatt litt stikkinger nederst i magen når jeg har gått endel. Er 32+4 i dag og babyen ligger med hodet ned. Kan det være at hodet som fester seg ? Flere som har opplevd det samme ?
21.februar09 Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Jeg har også hatt det samme! Gjorde virkelig vondt og ubehagelig igår. Kraftige kynnere og nedpress i tak. Ringte føden for å høre hva det er. Jm kunne fortelle at man går inn i en modningsfase, kanskje hodet holder på å feste seg? eller kanskje småen vil ut i løpet av en uke, den modningsfasen kunne være veldig individuell... siste fase før fødsel det.. Men hun sa det er viktig å spise noe innimellom, slik at man alltid har "noe å gå på" og sove og hvile mye, for man vet aldri når man trenger energien...
birrisj05.02.09 Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Her stikker det også til tider, men hodet er langt fra festa. Er 36+3. Så tviler på at det er modning, det bare dytter nedover. Men det er jo veien mot modning da:) Kjenner det spesielt godt når mini sparker som bare det mot ribbeina, da dytter den seg nedover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå