Gå til innhold

Stikkinger nederst i magen ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har den noen ganger den siste uka hatt litt stikkinger nederst i magen når jeg har gått endel.

 

Er 32+4 i dag og babyen ligger med hodet ned.

 

Kan det være at hodet som fester seg ?

 

Flere som har opplevd det samme ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også hatt det samme! Gjorde virkelig vondt og ubehagelig igår. Kraftige kynnere og nedpress i tak. Ringte føden for å høre hva det er. Jm kunne fortelle at man går inn i en modningsfase, kanskje hodet holder på å feste seg? eller kanskje småen vil ut i løpet av en uke, den modningsfasen kunne være veldig individuell... siste fase før fødsel det.. Men hun sa det er viktig å spise noe innimellom, slik at man alltid har "noe å gå på" og sove og hvile mye, for man vet aldri når man trenger energien...

Skrevet

Her stikker det også til tider, men hodet er langt fra festa. Er 36+3.

Så tviler på at det er modning, det bare dytter nedover. Men det er jo veien mot modning da:)

Kjenner det spesielt godt når mini sparker som bare det mot ribbeina, da dytter den seg nedover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...