Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Jeg er gravid, og drømte i natt jeg fikk tvillinger, to gutter. Tenk viss dette er sant! Har tre barn fra før....
Lykke X 4 Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Noen er sanndrømte, har du opplevd å være sanndrømt før? Ønsker du deg innerst inne tvillinger og eller gutter? Har dere nylig snakket om tvillinger? Er du bekymret for å plutselig få to til? Hva følte du i drømmen din, det trenger du ikke si her, men kan hjelpe deg til å finne ut hva drømmen vil fortelle deg. Drømmer handler ofte om ting vi ønsker, frykter, føler, har opplevd, har snakket om Jeg drømte at jeg fikk en gutt da jeg ventet førstemann, og det stemte Fødsler kan også bety nytt liv, ny start. Det trenger ikke ha noe med barn å gjøre, det kan være noe nyt i livet ditt, nye planer... Viser dette seg å stemme, er nok svaret at kroppen din har prøvd å fortelle deg noe du trenger å forberede deg på. Spennende å se hvordan det går! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 Drømte at jeg var veldig overrasket og spøkte om at nå kunne vi starte et fotballag. Samtidig var jeg skuffet over at den ene ikke var jente ( i drømmen altså) Sånn jeg har det nå synes jeg 5 barn høres uvirkelig mye ut og at 4 skal gå bra, så ja, kanskje jeg er redd for å få tvillinger. Hvilket kjønn den nye babyen har betyr egentlig ikke så mye, men ønsker meg mest jente siden jeg har to gutter og en jente fra før. hva tror du musipusi?
Lykke X 4 Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Da tror jeg kanskje drømmen handler om det du frykter og det du ønsker. Hvis du da ikke er sanndrømt
Trulte76 Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 jeg kan alltids finne frem drømmetydningboka..men må bare svare på dette først Da jeg var gravid med nr en som er ei jente drømte jeg at jeg hadde tvillingjenter to eggete. Men kom bare ei jente
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #7 Skrevet 10. januar 2009 Spennende dette her:) har ikke opplevd å være sanndrømt før, men det kan jo skje;) time will show
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #9 Skrevet 10. januar 2009 jeg har opplevd å være sanndrømt nien ganger. Men er bare hverdagligting. Men min samboer han sanndrømmer ofte. Drømte ex var utro også. Å det stemte. Akkurat sånn han hadde drømt det. Da jeg var gravid uten vi visste det..nettopp blitt befrukta sa han til meg. Jeg drømte vi var på hytta og hadde med oss en baby.. Drømte om en fisk i akvariumet lå død, og da han så etter neste dag så lå den død akkurat der han hadde sett i drømmen. Jeg sier han er synsk, men han trur ikke på slikt sier han hehe..jeg mener det er en form for å være synsk jeg da. For med han skjer det ofte. Drømmer man partneren er utro så betyr det egentlig at han/hun aldri vil være utro..men ikke i hans drøm tydligvis..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå