Gå til innhold

3 barn på 4 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som leste denne artikkelen? hvordan klarte hun det? har hun tvillinger eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har en venninne som har gjort akkurat det, en fødemaskin....

hvilken artkkel snakker du om?

Skrevet

Er jo ikke uvanelig å få barn med 1 års mellomrom da (enkelte har jo til o med mindre også)

I kl til min bror gikk det et søsken par, en var født i januar og en i desember.

Så det er jo bare å få tette barn det, så får man 3 barn på 4 år.

Kan jo få tettere også.

Skrevet

Jeg har 3 barn på 3 år og 4 mnd. - ikke noe problem det!?!

Skrevet

Vet om noen som har fått 4 barn på 3 år.......

Skrevet

Hun ministeren, tror hun heter huitfelt, husker ikke. Skulle komme en et innlegg om henne i vg tror, går en reklame på tv.

Klart hun har fått det til, jeg bare lurer på hvordan? 3 tette eller tvillinger og en til..?

HI

Skrevet

Anniken Huitfeldt: Er barne og likestillingsminister i nåværende regjering. Kanskje en av de få ministrene damer her inne bør vite hvem er.

Men det er ikke en prestasjon å få 3 barn på 4 år, med to år mellom barna så går det fint.

Skrevet

Jeg har, når neste kommer i april født 3 barn på 4 år. Det blir 2 år akkurat mellom alle 3. de er da født i april 05, april 07 og april 09. Det var ikke vanskelig heller. Det var bare å bli gravid i sommerferien det. annet hvert år:P

Skrevet

Jeg fikk 3 barn på 3 år og 2 mnd:)

Synes det er veldig praktisk å ha dem så tett.. :)

Skrevet

sikkert ingen problem, men på reklama på tvn sa hun hun ikke anbefalte 3 barn på 4 år. Noen liker 3 tette andre ikke..dumt å gå ut å ikke anbefale..man kan jo få tvillinger i 2.svangerskap..vips 3 barn på 3-4 år hehe

Skrevet

Du slo meg med 2 mnd :o)

Jeg synes også det er veldig praktisk å ha dem så tette. Glede av hverandre og vokse opp sammen. Har i hvertfall småbarnsperioden(e) samlet og blir kjapt ferdig med de(n).

Skrevet

Kjenner en dame som fikk 4 barn på 3 1/2 år. Et tvillingpar.

Skrevet

Det er jo ikke noe poblem da, jeg har 3 barn på 4,5 år ;-) Hadde de to minste vært samme avstand mellom som de to første hadde det vært 3 barn på 4 år. Har litt under 2 år mellom de to første og litt over 2,5 år mellom de to neste slik at eldstemann var 4,5 år når minste ble født.

Skrevet

Eg har fått 3 unger på 2 år og 10 måneder, ingen tvillinger. Går heilt fint det!! Har ikkje fått de så kjempetett heller... 19 mnd mellom de to største og 14 mnd mellom de to yngste ;-)

Skrevet

Ja sant det mine får ikke glede av hverandre og det er synd.Jeg har en på 19 år ei på 7 og en på 10mnd

Skrevet

Jeg kjenner ei som fikk 4 på fire år. Et par tvillinger, da. (og eldste er 4 når yngste er født)

Skrevet

Når hun ikke anbefalte 3 barn på 4 år, så var det neppe som minister hun uttalte seg, men som ei mor som syntes det ble for tett.

Skrevet

Glemmer bare ikke paret jeg leide leilighet i kjelleren hos da jeg var student. De fikk 3 barn på ett år! På ettårs dagen til tvillingene kom barn nummer tre... Tenker ofte på dem enda, de må ha hatt det ganske hektisk kan jeg forestille meg:)

Skrevet

Min svigermor fikk 4 barn på 4 år- ingen tvillinger!:)

Skrevet

Min farmor fikk tre barn på to år. Jeg synes det er mer imponerende.

Skrevet

jeg har også tre barn på 4 år, syns ikke det er så rart egentlig. ikke tvillinger heller. en gutt som fylt 4 i høst, en jente som fyller 3 i morgen, og en gutt på 6 mnd. syns ikke det er så tett egentlig... ser mange som har tette unger nå for tiden....

Skrevet

min mor fikk 4 barn på 4,5 år ingen tvillinger her heller

og jeg selv fikk tre barn på godt under fire år

Skrevet

Jeg har tre på tre år. Gått kjempefint. Hadde faktisk alle hjemme til minsten ble ett år. Da bevgynte den ene noen dager i barnehage.

Skrevet

Jeg venter nr. 4 i august og eldste blir 4 år i mai. Så da blir det vel 4 unger på 4år og 3mnd. Slå den da?

Selfølgelig er det strevsomt til tider skal ikke nekte på det, er mye sliten ja. Men så gir barna så mye glede og det er det som er det viktigste. Med tre gutter så ønsker jeg no en jente. Men gutt er velkommen og!

Så 4 barn på 4år og 3mnd! (liten oppsummering)

Skrevet

Kjenner en som fikk nr.2 når eldste var 11mnd. Så fikk hun tvillinger før eldste fylte to år, var 11mnd mellom tvillimngene og nr.2.

3 barn på 22mnd!!.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...