Renate :-) Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Hva spiser dere på lørdager da? Her har jeg en som stort sett hver lørdag ber på sine knær om hjemmelaget pizza så blir vel det idag og... Tenkte å ha med kylling bacon og tomat denne gangen....
Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Vi skal ut i kveld, så her skal vi snart lage Tikka Masala
£adybird Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 Vi bruker vel å ha de vanlig lørdagsrettene, pizza eller taco:) Men i dag skla vi ut på Big Horn:) Det blir gøy. Har ikke vært ute å spist siden i sommer..
flypapir Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Vi hadde en stor pose reker i fryseren, så her skal vi ha reker i kveld..
Gjest Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 Her blir det hjemmelagede hamburgere, med god salat og slottspoteter
Tante Gustava Skrevet 10. januar 2009 #6 Skrevet 10. januar 2009 Biff med røstipotet, maiskolbe og kremete sjalottløk... Herregud, som jeg elsker mannens kokkeinteresse....
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. januar 2009 #8 Skrevet 10. januar 2009 Lille og kjærestefanten skal ha pannekaker. Fanten er syk og det var det eneste han hadde lyst på. Jeg skal ha kylling med fløtesaus og blomkålmos med fetaost. (lavkarbo)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå