LizzyG Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Casen er at jeg får egentlig mobil av jobben. Vi har en liste vi kan velge mellom og de betaler også abbonementet slik at jeg har gratis mobil. Men nå har jeg lyst på iPhone. Denne står ikke på listen, så derfor har jeg fått tilbud om at jeg må kjøpe den selv for ca 2200 kr, men at jobben betaler abbonmentet som vanlig. Hadde dere gjort det?
LizzyG Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2009 Hehe... Men hvis du ønsket deg iPhone veldig da?
Gjest -<<- Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Antagelig. Men den er temmelig upraktisk, altså, med mindre du har et særdeles geeky forhold til musikksamlingen din.
LizzyG Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2009 Jeg skal bruke den mest som en vanlig mobil, men høre på musikk av og til. Jeg hatet Macen min helt til jeg lærte å bruke den, men nå kunne jeg ikke gått tilbake til en vanlig data. Er sikkert sånn med iPhone også?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. januar 2009 #6 Skrevet 10. januar 2009 sender du mye mms da? det kan du nemig ikke med iphone.. ;s
LizzyG Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. januar 2009 Jeg har hørt at man kan laste ned et program som gjør at det er mulig å sende mms?
heisand? Skrevet 10. januar 2009 #8 Skrevet 10. januar 2009 JA kjøp iPhone. jeg har så lyst på den jeg:)
Gjest -<<- Skrevet 10. januar 2009 #9 Skrevet 10. januar 2009 Kanskje. Kona er Mac-frelst og har hatt iPhone lenge, men er enig i min vurdering om at det bare er et must om man er musikkfanatiker. Det er ikke jeg, og har heller ikke lyst på iPhone. Kameraet er bare så som så, og jeg synes den er temmelig upraktisk - krever ofte tohåndsbetjening og fullt fokus. Du kan laste ned et program som tillater deg å sende/motta mms, det stemmer.
Gjest Skrevet 10. januar 2009 #10 Skrevet 10. januar 2009 Jeg kan ikke skjønne at noe syne den er upraktisk. Den gjør jo livet (teknisk sett) komplett! Alt på en plass. Genialt! Ja, det hadde jeg gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå