Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Det ble slutt med bf for ca 7 mnd siden. Jeg har ikke vært på date eller noe etter det. Jeg merker at jeg tenker mer og mer på han. Har til og med hatt drømmer hvor vi har sex ( Han var ikke noe snill da vi var sammen. Kontrollerende, manipulerende, jeg mistet all selvtillit, kunne ikke si nei til sex uten at han ble kjempesur etterpå etc etc.. Og jeg vet at jeg har det bedre nå enn på lenge. Han prøver så godt han kan å få meg tilbake. Går til psykolog 1-2 ganger i uken. Som sier at oppførselen og "verdiene" hans er et produkt av den skadelige barndommen hans. Han sier han har forandret seg helt. Og at han bare blir bedre og bedre. Jeg er redd for å prøve på nytt. Bli satt i den samme situasjonen igjen. Familien min kommer til å steile om jeg noen gang vil ta han tilbake. For å "hjelpe meg selv" til å unngå å nettopp ta han tilbake, har jeg fortalt venner og familie mye av hvordan det har vært. På det verste, helt jævlig For da må jeg lissom tenke meg ekstra om, for da blir det litt sånn at "hva kommer de til å si og tenke"? Er jeg i tvil fordi jeg er ensom? Eller savner jeg han faktisk? Hva skal jeg gjøre???? X'en gjør alt han kan for å få meg tilbake. Det var ganske turbulent i begynnelsen med advokater og greier. Men det er jo egentlig ikke så rart... Vi har et barn på 1,5 år... Dette er på en måte ikke noe jeg kan snakke med familien om for jeg vet hva de kommer til å si. Pluss at de er jo ikke helt upartiske... Noen der med et klokt ord eller to?
Doxy *mama* Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 du beskriver ham som kontrolerende, manipulerende og at du mistet selvtillitet. hør på ordene selv... skjønner du hva jeg mener? etter et slikt forhold er det ikke rart du tviler og ikke klarer "tenke klart". Jeg tror du er ensom. og at presset han legger på deg ved å trygle gjør at du automatisk tror det er dine feil som stopper et evt forhold. trekk pusten dypt, tøm hodet, og få den innstilling om at "nei, nå skal jeg prøve noe nytt". ikke røm tilbake til det som kan virke som en enkel løsning. finn heller en ny og bedre freamtid. finn ut hva som jør deg lykkelig. exen din har tydelig vist at han ikke er den personen.. lykke til
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Ja, jeg tror nok at presset han legger på meg ikke akkurat gjør det enklere for meg.. Tenker også at hvor lett er det for meg å finne en annen når jeg har en liten en? Og jeg kan ikke forvente at den evt nye typen skal stille opp like mye som pappaen. Og finner jeg en annen senere? Og hvordan skal jeg klare å være naken og intim med en annen mann? Jeg skulle bare ønske så innmari at ting funket. og at jeg ikke var alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå