Gjest Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Skal på ny UL i dag, fire uker siden sist:) De tror det er en gutt og en jente, men ingen ting er bevist. Føler meg så heldig! Har to eneggede tvillingjenter på to år fra før, og nå blir det to igjen! Er superstolt og forventnigsfull!!:D Prinsessene gleder seg stort, og alle er helt i hundre...;-)
Thea Marie* med 2 småtroll * Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Jøss..... Tvillinger igjen gitt..! Jeg bare lurer..: Er de unnfanget på naturlig måte eller har dere fått "hjelp"? To sett tvillinger så tett da gitt..!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Oj! Er du her også? Er jentene dine to år igjen? Trodde du landet på 1,5 år jeg.... Skaff hjelp..
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Jaggu, er den falske tvillinggravide her og??? Da gjetter jeg på at du får TO GUTTER denne gangen Så tipper jeg at dine nesten to år gamle prinsesser (eller var de 1, 5 år, muligens du ikke husker) skal sitte storøyd og se på UL skjermen.. Og fordi du er PYSKOLOG med lun, trivelig hjemme kontor så kan du vel begynne å hjelpe deg selv: skaffe deg ett ordentlig liv f .eks. Du er drøy!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 Denne falske brukeren har vært inne på Dobbel Glede forumet og prøvd seg på samme historie. Men ble heldigvis avslørt!!! Denne brukeren hevdet at hennes tvilling døtre var med på UL og så storøyd på skjermen..De var visstnok 2,5 år gml... men plutselig var de bare 1,5 år gml--- Historiene hennes stemte ikke overens i det hele tatt, og når hun ble spurt om alderen på barna, så svarte hun at hun GLEMTE hvor gammle de var..hehe Folk begynnte å regne sammen alder, graviditet etc, spørre spm..og hun ble avslørt... DG er ett flott sted for tvilling gravide/tvilling foreldre, og da er det synd at det kommer falske brukere som juger om både barn, yrke etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå