Bægge dætern Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 hvem er det egentlig som kjøper disse? og hva bruker de dem til?
Gjest Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Vet ikke om det er disse dukkene. Men vet at det fins folk som lager dukker som er lik det barnet man har mistet. Så går de rundt da, å triller på disse dukkene, skifter bleier osv....
Bægge dætern Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2009 jo, det er det sikkert..........de ser nemlig veldig "naturtro" ut. det er jo helt makabert spør du meg, grøss............
Bægge dætern Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2009 her er en annonse fra Finn http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15998680&sid=&WT.svl=Bilde og denne er jo litt syk, hva? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15962440&sid=xz1cbaBUM0X719858&WT.svl=Bilde
Økologisk_knekkebrød Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 Så en dokumentar på tv for ei stund siden om noen som kjøpte slike dukker. Noen samlet på dem, og hadde mange. Ei dame ville ha en dukke som lignet barnebarnet, fordi hun savnet ham så veldig. Noen trillet tur med dukkene, og gjorde det man ellers gjør med en baby.
Gjest Skrevet 10. januar 2009 #6 Skrevet 10. januar 2009 Jeg syns de dukkene er skumle! Men, jeg husker en dame som alltid gikk å trillet på dukker her før i tida... Hun hadde bursdagsselskap for dem, matet dem med youghurt og jeg måtte "passe" dem engang hun skulle inn i butikken! haha... Så der sto jeg, som en kul fjortis med en vogn... med en dukke i.... Men hun var ikke heeeeelt i lodd da, så gjorde det jeg ) *selvom jeg så fantastisk lur ut* Så kanskje en slik dukke hadde vært noe for henne?!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. januar 2009 #7 Skrevet 10. januar 2009 Sikkelig fine dukker da. Om lille hadde vært en sånn superpen baby når hun var liten kan det hende jeg hadde synes det vært litt gøy å hatt en som hun kunne fått når hun ble voksen. hehe. Det er bare det at hun så ut som en blanding av mr. burns i the simpsons og Asbjørn Brekke fra nissene på låven. hehehehehhe. iallefall som nyfødt. tok seg opp litt etterhvert da. hahahahha. gud så slem jeg er, men ærlig talt da..det er jo ikke alle babyer som er så pene som disse dukkene er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå