Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 har sopp og veldig vondt i underlivet, så eg må sitte stile, for at det ikke skal gjøre veldig veldig vondt. mannen min skulle kjøre et ærend med en, i ti tio, han har ikke kommet hjem, mobilen hans er her, har ringt han han skulle vere med, men han var visst kjørt derfra i tolv tio. minsten på et år har omtrent bare sotte i lekegrinda, og dei to andre har gått på sjølvstyre. eg dør på meg av dårlig samvittighet og er pottesur på mannen min. hadde han bare hatt mobilen med seg. så kjedelig å måtte bare sette ungene og alt på pause, for at eg har så fryktelig vondt og han ikke kommer hjem
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Hva med å ta et norskkurs? Du skriver som en gjøk!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 takk. gjorde dagen min enda bedre. bedre å skrive som en gjøk enn å oppføre seg som en. såg forresten selv nå at eg skreiv godt i stede for gått bla, kansje for di eg ikke har sovet på lenge og eg ikke er het perfekt. men det er ikke du heller, får eg trøste meg med.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Stor bokstav etter punktum. Tegnsetting er viktig, setninger som fortsetter i det uendelige ødelegger innholdet. Leseren er møkk lei innen han kommer frem til neste komme eller punktum. Og enten skriver du "dumme dagen" eller "dommedagen", "domme dagen" er det ingenting som heter. Godt = nam, gått = gått. "Hele dumme dagen har gått med til smerter". Distraher deg selv fra smerten ved å ta tak i skrivevanskene.
Gjest Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 Ærlig talt, språkpoliti-anonym; se _litt_ forbi din egen irritasjon og let etter sympatien din. Om du ikke finner den kan du like gjerne holde kjeft. Til HI; Skjønner du har vondt, kan du ringe legevakt når mannen kommer hjem å hente salve? Ellers har jeg hørt at yoghurt naturell skal være fint å smøre på, men ikke prøvd dette selv. Håper gubben din kommer hjem snarest, og overlat resten til han da. Ikke ha dårlig samvittighet ovenfor barna, en og annen sånn da innimellom tar de ikke skade av. Av og til er man syk, og da er det ikke så mye å gjøre med det. God bedring!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #6 Skrevet 10. januar 2009 Vet du; jeg er alenemor med 2 barn, og hele denne uken har gått med til migrene hos meg og søvnvansker, spysyke hos minste, og høy aktivitet hos eldste(pga ADHD). Sopp er bagateller. Skulle heller hatt det, enn dette. Og jeg vet godt hva sopp føles som, da jeg har hatt det nesten kronisk i perioder. Og ikke har jeg en mann som kommer hjem noengang heller. Og det heter "gått med til smerter" ikke "godt"(som betyr behagelig). Men striler er vel unnskyldt;) Skaff deg Canesten og ti stille, du;)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #7 Skrevet 10. januar 2009 Hvis du har så vondt i underlivet at du ikke kan gjøre annet enn å sitte stille, så tviler jeg på om det er sopp det kommer av. Jeg har hatt soppinfeksjon maaaange ganger, og det klør og er sårt, men det er jo ikke noe å legge seg ned for! Så om du har så ille smerter så bør du komme deg til legen.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #8 Skrevet 10. januar 2009 jeg har fått salve, men den virker ikke. har vert alene mor før eg og, så eg vet godt hva det vill si. jeg har vert alene med trebarn, med hodepine, spysyke, høg feber og alt. jeg har all verdens sympati for alenemødre det har gått hål, det er derfor det svir, og da svir det når bokse og undertøy gnisser mot det, det svir veldig når jeg går på do og sånn. hadde det bare vert sopp, så hadde eg tidd stile, men det er det at det blør og har gått hål som gjør det vondt å bevege seg
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #9 Skrevet 10. januar 2009 tru du meg jeg har ikke luksussen med å legge meg ned for ingenting jeg heller
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #10 Skrevet 10. januar 2009 ser forresten en del skrivefeil her også, men tastaturet mitt henger seg litt opp.. heldigvis så bryr det meg ikke noe om folk glefser hodet av meg for den grunn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå