Gå til innhold

Hva jobber dere med / som? Trives dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

....og for de som vil oppgi det; hva er årslønnen i dette yrket?

Bare litt nyssgjerrig, og tror ikke jeg har havnet på rette hylle innen yrkesvalg. Kanskje jeg får en lys ide` av å høre om deres yrker =)

Jeg er utdannet barnevernpedagog, jobber i barnehage og årslønnen er 310 000 kr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har enda ikke blitt ordentlig voksen og fått tatt meg en utdannelse ;o) SKAL studere, men vet ikke hva, kanskje jeg får noe ideer nå?! :o) :o)

Jobber forøvrig som butikksjef i en liten butikk med en årslønn på ca 330.000,-

Skrevet

Akkurat nå jobber jeg i en prosjektgruppe som jobber mot en rapport som skal ut i 2011. Spennende fordi vi alle sammen kommer fra ulike fag og profesjoner. Seniorforskerene får godt betalt, mens vi andre får lønn som vit ass/doktorgrad og lønnen er mellom 320 - 340. Det er ikke fast jobb, men ut 2011. Liker prosjektarbeid og er ikke så gira på fast jobb. Gikk vesentlig ned i lønn da jeg slutta i en mediebedrift, men her fikk jeg bruke faget mitt:)

Skrevet

Hei Kondis! Lenge siden jeg har vært her, og koselig å se igjen noen "gamle" og kjente nick.

Skrevet

Hei på deg :o)

Er inne her og sniker litt innimellom, men ikke så mye lenger...

Skrevet

Jobber som lærer, og stortrives med det:)

Lønnen er ca 350 000 i året. Stiger vel en del til høsten når jeg klatrer et trinn til på lønnsstigen...

Skrevet

Er sykepleier, jobber som gruppeleder på en sykehjemsavdeling, tjener 350 000,- i grunnlønn. Trives veldig godt. Kommer nok til å videreutdanne meg til helsesøster etterhvert. :o)

Skrevet

investeringsrådgiver. trives godt for det er variasjon i arbeidet samt kundekontakt. Jeg kjeder meg for med bare papirflytting. ikke særlig godt betalt 21 000,- brutto for 80 % stilling. Det blir rundt 27 000,- mnd for full tidsstilling.

Skrevet

Hei!

Jobber som prosjektingeniør i mekanisk industri. Kjempe spennende, men litt spent på hvordan det blir å begynne på igjen på jobb med en liten sjef :o) Ganske krevende jobb, med telefonvakt en uke i mnd.... Blir spennende... Har ca 450-475 000 i året.

Skrevet

Er ansvarlig for interiøravd i større møbelkjede og trives egentlig veldig godt. Mye varierte, spennende oppgaver, men merker at jeg rives litt i 2 siden arbeidsmengden (og arbeidstidene) ikke helt passer så godt inn med (snart) 2 små barn. Drømmejobben om 5-6 år!!

Skrevet

Jobber som hjelpepleier på sykehus..

Trives veldig godt, men kommer nok til å finne på noe annet etterhvert..

Husker ikke helt årslønna, men den kunne fint vært bedre!

Skrevet

jobber på barnehage som assistent,trives kjempe godt men tjener dårlig..

vasker oxo på kiropraktorkontor,trives godt der oxo,men ugunstige arb.tider. tjener ikke så godt der heller.

Skrevet

Jeg jobber som leder for rundt 400 stykker, er utdannet førskolelærer og byttet beite for 6 år siden etter 12 år i barnehage.

Trives veldig godt- drømmejobb:) Tjener 650 000 i året

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...