Gå til innhold

Hva jobber dere med / som? Trives dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

....og for de som vil oppgi det; hva er årslønnen i dette yrket?

Bare litt nyssgjerrig, og tror ikke jeg har havnet på rette hylle innen yrkesvalg. Kanskje jeg får en lys ide` av å høre om deres yrker =)

Jeg er utdannet barnevernpedagog, jobber i barnehage og årslønnen er 310 000 kr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har enda ikke blitt ordentlig voksen og fått tatt meg en utdannelse ;o) SKAL studere, men vet ikke hva, kanskje jeg får noe ideer nå?! :o) :o)

Jobber forøvrig som butikksjef i en liten butikk med en årslønn på ca 330.000,-

Skrevet

Akkurat nå jobber jeg i en prosjektgruppe som jobber mot en rapport som skal ut i 2011. Spennende fordi vi alle sammen kommer fra ulike fag og profesjoner. Seniorforskerene får godt betalt, mens vi andre får lønn som vit ass/doktorgrad og lønnen er mellom 320 - 340. Det er ikke fast jobb, men ut 2011. Liker prosjektarbeid og er ikke så gira på fast jobb. Gikk vesentlig ned i lønn da jeg slutta i en mediebedrift, men her fikk jeg bruke faget mitt:)

Skrevet

Hei Kondis! Lenge siden jeg har vært her, og koselig å se igjen noen "gamle" og kjente nick.

Skrevet

Hei på deg :o)

Er inne her og sniker litt innimellom, men ikke så mye lenger...

Skrevet

Jobber som lærer, og stortrives med det:)

Lønnen er ca 350 000 i året. Stiger vel en del til høsten når jeg klatrer et trinn til på lønnsstigen...

Skrevet

Er sykepleier, jobber som gruppeleder på en sykehjemsavdeling, tjener 350 000,- i grunnlønn. Trives veldig godt. Kommer nok til å videreutdanne meg til helsesøster etterhvert. :o)

Skrevet

investeringsrådgiver. trives godt for det er variasjon i arbeidet samt kundekontakt. Jeg kjeder meg for med bare papirflytting. ikke særlig godt betalt 21 000,- brutto for 80 % stilling. Det blir rundt 27 000,- mnd for full tidsstilling.

Skrevet

Hei!