Gå til innhold

Et mirakel - jeg er gravid!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Måtte bare dele min gladhistorie ;-)

Etter 3,5 års prøving, 1 MA i oktober 2006, 1. IVF i november 2008, så klarte vi det på egen hånd!! Etter mine beregninger så hadde jeg eggløsning 19. desember. Det er første måneden på flere år jeg ikke har tatt eggløsningstest. Vi tok alt som det kom. Og tankene mine var helt andre steder - jul og familie. Og der satt den!!!!! Så da er jeg altså 5+1 i dag! Har bestilt legetime og ønsker tidlig UL, for å få bekreftet at alt er som det skal. Jeg kan ikke si hvor glad jeg er for å være her hos dere på 1. trimester!!!!!

God klem og god helg til alle ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fantastisk da! Gratulerer så utrolig mye!!!! :-) Kan tenke meg at dere er helt i himmelen nå og kanskje litt i sjokk(?), må være utrolig etter så lang tid :-)

Skrevet

Gratulerer!!!

Så bra at det skjedde på "gamlemåten" etter så lang tid med prøving!

Lykke til videre

Skrevet

Oi! Du har vært igjennom litt du da ja! Dette fortjener du absolutt. Gratulerer og nyt graviditeten til det fulle. Jeg testet selv svakt positivt idag men venter svar på HCG prøven på mandag...

Skrevet

Tusen takk alle sammen - håper vi "ser" mye til hverandre fremover og at den lille spiren klorer seg godt fast!!

Skrevet

så utrolig koslig å høre!!! gratulerer så mye!!!!!!!!

Skrevet

Gratulerer, så koselig at spiren sitter.

Skrevet

Gratulerer :) Lykke lykke til på ferden. Du har vel samme termin som meg du da kanskje. 13 sept?

Skrevet

Hei heisim!

Ja, jeg har også termin 13. september ;-) Lykke til du også - håper vi "sees" mye her inne gjennom alle trimestrene ;-)))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...