Gå til innhold

Noen som kjenner liv ennå?


gullungen2

Anbefalte innlegg

Jeg er i i slutten av uke 15 og er ganske sikker på at jeg kjenner babyen. Det føles ut som om noen kiler meg med en fjær inni magen. Følelsen er helt lik som i forrige svangerskap.

På ultralyd så vi at det var en veldig aktiv liten gutt der inne. Kan det være at jeg føler han alerede?

Noen andre med samme opplevelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om det var babyen jeg kjente eller om det var noe annet, men etter at jeg hadde lagt meg for to kvelder siden, så var det en boblende følelse like under navelen. Rare greier. Har ikke kjent noe siden, så jeg vet ikke om det var lille spire eller noe luft...Spennende i alle fall:) Er vel ikke så lenge før det blir liv i leieren nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei;)

 

jeg er nesten 15 uker på vei og er nesten helt sikker på at jeg kjenner den lille der inne. Til å begynne med når disse "luftboblene" i magen begynte var jeg heller litt usikker, kunne jo bare være tarmene osv.. Men nå, synes luftboblene mine er blitt kraftigere, akkurat som om en sommerfugl er inni der og kiler deg fra innsiden. Og de siste dagene synes jeg følelsen er blitt sterkere, noen ganger når jeg ligger på siden i sengen kommer det akkurat som et lite "dunk"... Ikke et dunk i den forstand at noen kan se eller kjenne det fra utsiden da, men synes det kjennes ganske godt selv. Som om sommerfuglen min er blitt litt sterkere;)

 

Velger hvertfall å tro det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har begynt på min 15 uke og kjente det kilte på siden av magen for noen dager siden, siden har jeg ikke kjent noe. jordmor mente at det måtte være den lille spiren inni der jeg hadde merka. går bare å venter på å kjenne mer liv inni der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 16 nå og har kjent liv i vel en uke. Bare på venstresiden og det var også der legen fant hjertelyden. Trodde den drev og "svømte" rundt inni der og hadde god plass, men det ser ut til at den har funnet seg godt til rette på den ene sida...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 15+4 og er ganske sikker på jeg kjenner noe... er ihvertfall et eller annet inni der som jeg aldri har kjent før... noen som holder på å kiler meg inni magen.. Håper ihvertfall veldig på at det er det jeg kjenner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 15 uker og er ganske sikker på at jeg har kjent babyen noen ganger de siste dagene, spesielt når jeg har lagt meg, bare på venstre side

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten sikker på at jeg kjente knøttet i går kveld. Er 14+ 2 og vet det er veldig tidlig. Jeg lå flatt på ryggen med hånden presset lett mot livmoren da jeg kjente noe som måtte være bevegelser. Kjente bevegelser i uke 16 i mitt første svangerskap men nå vet jeg jo mer hva jeg skal kjenne etter. Mannen min ble kjempeglad for han har vært redd for at noe er galt, siden jeg har vært i så dårlig form så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner det tydelig oxo er 15+4 fortalte legen som ikke fant hjertelyden med det første sette apparatet på høyre side,der jeg kjenner spiren,og vips der var hjertelyden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i slutten av uke 16 og har kjent spark utenpå i snart to uker, kjenner nå spark utenpå flere ganger om dagen,mannen har også kjent spark. Kjente spark utenpå ganske tidlig sist gang også, men ikke så tidlig som denne gangen.

I dette svangerskapet kjente jeg de første bevegelsene helt i slutten av uke 11, og fikk bekreftet dette på tidlig UL i uke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjente 5 tydelige spark på utsiden 15+2, ikke akkurat vanlig så tidlig, spesielt ikke første gang, men 100% sikker på at det var h?n eller de jeg kjente.. :) kjennes litt ut som bobler i magen/ sommerfugl eller lignende,,,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke det er noe galt, for da er det noe galt med meg også... hehe Jeg er 17 uker idag, og har ikke kjent noe enda... Vi får bare vente...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt normalt:) Ikke bekymre deg! Det kommer:) Førstegangsgravide kjenner vanligvis ikke noe før uke 18-20, de som har vært gravide før kjenner det ofte litt tidligere. Så bare vent så kommer det nok noen spark din vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 16 og kjenner ingen verdens ting og det er helt normalt:) Har man vært gravid før kan man kjenne det så tidlig som i uke 14/15. Men første gang som det er for meg må jeg nok være tålmodig, tenker jeg kjenner noe rundt uke 20!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...