engajente Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Vil bare dele dette med dere. Jeg var på samtale med jordmor i går. Sist fødsel ble satt igang 15 dager over termin og var ikke noe særlig. Har gått og gruet meg spesielt til det å gå så lenge over og få nok en stor baby. Samtalen hjalp masse, fikk UL med vekstestimering samtidlig når jeg var der og fikk dato 6 dager over termin for evt igangsetting. Nå tror jeg ting blir enklere
Itsrejk Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Så flott! Da kan du nyte siste del av svangerskapet i steden for å grue deg.
flypapir Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 Oj, så bra da! Kan tenke meg du er noen kilo lettere.. Jeg gikk også 15 dager over sist og fikk en stor baby (4410g og stjernekikker). Har vært på en vekstestimering denne gangen, men han i magen er bare 10% over gjennomsnittet. Skal tilbake på tirsdag, 3 dager før termin, for å måle han igjen (hun fikk veldig dårlige bilder sist pga urolig baby). Er spent på om de bestemmer seg for noe da. Vet at jeg ikke får gå mer enn 12 dager over denne gangen, men synes det holder i massevis å gå en uke over....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå