LapScouse Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Skal sende forespørsel om navnevanlg på mandag, og vurderer å legge til Irine til jentas navn. Hun blir da oppkalt etter sambos bestemor Irene. Har endret på etternavnet (for å være litt anonym.. ), men navnet har samme schwungen.. Syns det er fint jeg. Meninger?
Tante Gustava Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Hehe, den var spes.... Hver sin smak!
LapScouse Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2009 Broren heter James Wilhelm, er litt spes det og.. Bruker fornavn når de er små, men tenk så flotte navn når de blir litt gamle!
Koala *g07* Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Synes det var fint jeg Men liker litt sånne type navn, og gjerne med flere fornavn.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 Liker det jeg, men hvordan utaler man Irine? Bor dere i Norge så det bare uttales rett frem? Sier dere Anabell med stum e liksom? Pelsen min heter Anabelle så jeg liker det navnet godt. hehe.
LapScouse Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. januar 2009 Jeg vil uttale Irine rett frem.., på norsk. Men det blir vel "iriin" og ikke "aireenee" på engelsk tenker jeg. Anabelle har stum e ja. Tipp det blir jenta si som må stave navnet sitt til alle... Er i tenkeboksen enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå