Gå til innhold

Hvilken test brukte dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere.

IKM i går, men ingen synlige tegn til TR. Kjenner det jobber nedentil. Testet med billigtest i dag. Den ble negativ. Har noen av dere testet negativ med billigtest for så å få "gravid" lysende mot dere med CB digital? Eller noe lignende, kanskje?

Takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte strimmel. Takk, forresten.

Skrevet

Hei maaneskinn!! Så spennende at ikke tr har dukka opp !!!! Jeg har akkurat den erfaringen ja. Jeg testet mye med billigstrimmel denne gangen, og tilogmed etter at jeg har testa positivt 2 dager på rad med CB digital, viser billigstrimmelen negativ. Testa med CB 2 dager før ikm, samt 1 dag før. Med strimmel testa jeg negativ idag (ikm). Så jeg vil egentlig anbefale deg og dra på apoteket og kjøpe en CB.

Klem og lykke til :o)

Skrevet

Hei, Lillemy, gratulerer igjen, og takk for svar. Kjempestas at det har lykkes for deg.

Nå fikk jeg opp håpene mine etter å ha lest ordene dine. Nesten sånn at jeg får vondt i magen! Da må jeg bare få tak i en CB digital. Vaktapoteket er åpen helt til kl 23:00 i kveld.

Jeg er også en tappetafser. Den ligner på hvordan den "skal være" ved en graviditet, myk, lukket, litt lenger oppe.

Nei, jeg blir nesten smågal, så skal ta en test i løpet av kvelden.

Skrevet

Takk for det:) Er så utrolig dette, at jeg virkelig er gravid!! I og med at jeg hadde en billigstrimmel igjen liggende, så tenkte jeg bare å ta den i dag tidlig, for nysgjerrighetens skyld. Og for å vise sambo, hehe...forventet jo at denne skulle vise positiv. Men det gjorde den altså ikke, så ja, jeg ville kjørt en tur på apoteket. Har du prøvd de som viser "gravid" eller "ikke gravid"? Jeg kjøpte de med kryss denne gangen, men jeg angret etterpå, da du faktisk må se ekstra godt etter dersom krysset er svakt. Å det er så innmari ekkelt, man tror liksom ikke på en svak test...derfor jeg testa 2 dager på rad. Jeg har ikke kjent på tappen, så der aner jeg faktisk ikke! Må ikke drikke da, noen timer før du tester, og så kanskje du må kjøpe en dbl-pakning med tester, så du har i morgen tidlig i tilfelle urinen er noe utvannet ikveld. Men åååå, må komme inn her å si hvordan det gikk da!! Stooor klem:)

Skrevet

Hei! =)

Jeg bestillte 10 billgtester på nettet (Strimler).

Og nå når jeg hadde bare en igjen, var svaret positivt... :)

Streken var kjempetydelig også... :) (Men det har selfølgelig med HCG-nivået å gjøre)

Skrevet

Ja, jeg har prøvd de digitale som viser "gravid" eller "ikke gravid". Har dessverre ikke fått gleden av å se det førstnevnte lyse mot meg. Du fikk et svakt positivt kryss, men likevel sterkt nok til at både du og sambo så det, ikke sant? :)

Det skulle være bursdagsfeiring (alkohol++) i venneflokken senere, men nå er det avlyst pga. sykdom. Jeg ville teste før det ihvertfall, i forhold til en evt. graviditet. Kanskje et tegn at det er avlyst? Gøy tanke, men jeg skal prøve å ha beina på jorden litt til.

Kommer med svar senere. Sikkert negativt, men hvis det er positivt, så skal jeg juble. :)

Skrevet

Åh, kjekt at det klaffet på den siste. :) Håper jeg kan komme inn her, men vi får se.

Skrevet

Jeg så krysset ja, eller det er vel egentlig et pluss-tegn. Og den vannrette streken var veldig tydelig (er jo det som er minus-tegn hvis du ikke er gravid) og så kom den loddrette streken såvidt fram. Men vil tro at dersom man ikke er gravid, så vil den loddrette streken ikke vises i det hele tatt!!! Sjekket jo dagen etterpå også, den loddrette streken var fortsatt svak, men sterkere enn dagen før. Dette var igår, idag er ikm, jeg har verken fått, eller kjenner mistanke til tr, så jeg kjenner meg ganske sikker på at jeg er gravid. Sambo så ikke disse testene, da vi fikk overnattingsbesøk igår, og da turte jeg rett og slett ikke å ha tester liggende å flyte på badet, haha, så jeg kastet dem. Ja kom inn her senere, jeg krysser alt jeg har for deg!!!!!!! Masse lykke til :o)

Skrevet

jeg testet med billigtest to dager før ikm,den var negativ.så testet jeg med cb dagen etter ikm og den var klart positiv:)

Skrevet

Da er du nok gravid, ja. Ingen grunn til å betvile det. :)

Jeg har bestemt meg for at jeg heller skal teste i morgen. Grunnen til at jeg ville gjøre det i dag var pga. bursdagsfeiring med alkohol i bildet, men det ble ikke noe av, så da kan jeg tillate meg selv å vente til i morgen.

Nervepirrende til tusen, jeg vet, men da kan jeg også være litt taktisk, kommer TR eller kommer den ikke? Har ting på agendaen i morgen, så hvis jeg skal tippe, er jeg her mellom kl 18:00 og 19:00 med et svar.

Ha en fin lørdagskveld!

Skrevet

Får bare enda større tro nå, men skal prøve å jekke meg litt ned. Takk for svar.

Skrevet

Hei maaneskinn:o)

Ja, du gjør nok lurt i å vente til i morgen. Jeg har mang en gang sløst bort en test på kveldstid, og så angret som en hund for at jeg ikke venta. Urinen er jo automatisk mer utvannet etter en dag enn tidlig en morgen. Ønsker deg all hell og lykke i morgen tidlig. Skal nok følge med deg her i morgen ettermiddag ja :o) ha en fin kveld du også :o)

Klemmer

Skrevet

Penger spart på å kjøpe test, for TR dukket opp i ettermiddag. Kanskje jeg har forlenget syklus. Vet ikke. Går inn i ny pp og skal bruke EL-tester fremover. Det har jeg ikke gjort tidligere. Får se om det hjelper. Tar det ikke med så tungt hjerte, egentlig. Jeg hadde det i baktankene.

Kos dere med graviditeten, og så blir det nok min tur en eller annen gang også. :)

Skrevet

Ååå det var veldig synd maaneskinn... Men kjempebra måten du tar det på!!:) Viktig å beholde humøret, det kommer flere sjanser!:) Jeg har bestandig brukt el-tester, da vet man ihvertfall at man treffer på riktig tidspunkt. Håper virkelig jeg ser deg her inne om ikke så lenge. Ønsker deg masse masse lykke til :o) Klemmer fra meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...