Gå til innhold

Barnemat med på fly


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ut og reise med gullet på 8 mnd. Er det noe problem å få med seg babymat på glass gjennom sikkerhetskontrollen? Er jo mer i glassene enn tillatt maxmål...

Hva gjør vi i tilfelle da? Skal fly i 6 t, blir veldig hyggelig om han ikke får mat :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Di gør unntak med barnemat. Var ike noe problem med oss i hvertfall. Bare pass på at glaset er forseglet så skal det være ok. Ellers så hadde vi med grøtpulver i tilfelle noen skulle protestere, og vi kjøpte vann til å ha på flaska etter kontrollen.

 

God tur.

Skrevet

Ingen problem å ha med seg barnemat! Du må bare opplyse til sikkerhetsvaktene at du har med mat til babyen. Så må du åpne og smake på mat og melk/vann/saft.

Skrevet

barnemat er tillatt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...