Trønderpia Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Hvordan er det egentlig å kjøpe slike brukt..? Er det uhygenisk på noen måte, eller lignende..? Hvordan måler man temperaturen på tunga? Noen med erfaringer på slike? Vurderer å evt. kjøpe en slik istedet for annen prevensjonsmiddel!
Fire småtroll Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Trenger ikke være uhygienisk på noen måte, den delen du putter under tunga kan du kjøpe ny og bare selve maskinen brukt.. Jeg har ikke prøvd disse selv og tør ikke heller, vet om to stykker som har blitt gravid på de, så det kan i tilfelle ikke være helt krise om det skulle skje. Når man vet at mannens sædceller kan leve opptil en uke inne i oss under optimale forhold og at kroppen vår faktisk kan få en ekstra eggeløsning trigget av en orgasme hadde ikke jeg stolt på dem siden jeg er temmelig fruktbar. Men det er jo de som bruker disse i åresvis uten å bli gravide også..
Trønderpia Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2009 Ok, takk! Så da kan man bare ringe og bestille nye munnstykker (eller hva det nå er..?) :-)
Donna1 Skrevet 11. januar 2009 #5 Skrevet 11. januar 2009 hei:) jeg hadde babycomp og om jeg ikke husker feil kan man bare bytte ut munnstykket for det er det som er brukt for å si det sånn. jeg var veldig fornøyd med den.
*Mamma09* Skrevet 11. januar 2009 #6 Skrevet 11. januar 2009 Jeg har en ladycomp, sluttet på pilla i begynnelsen av september, ble gravid i midten oktober... Gjorde ikke noe for vår del =) men når man bruker prevensjon vanligvis er vel ikke det å blir gravid hensikten.. hehe Mulig den er trygg, men funket dårlig på meg, og vi fulgte "bruksanvisningen".
collagirl Skrevet 11. januar 2009 #7 Skrevet 11. januar 2009 Jeg har brukt pearly i nesten et år. Blei ikke gravid med den. Men så bestemte vi oss for å bli gravide og passet på å ha sex på utrygge dager. Mnd etterpå var jeg gravid:) Jeg kommer til å fortsette med den etter fødselen også.....
magica fra tryll Skrevet 11. januar 2009 #8 Skrevet 11. januar 2009 Jeg har brukt Pearly, og vært kjempefornøyd! Men til deg over: Kan den klare å regne ut syklusen din på bare en mnd? Det gjorde ikke min,-tok lengre tid før informasjonen var sikker. Maskinen må jo nødvendigvis registrere flere sykluser for å lage et system for eggløsning og sikre dager.
Grigri m/3 gutter Skrevet 11. januar 2009 #9 Skrevet 11. januar 2009 Ja jeg mener jeg leste at det var tre måneders innkjøringstid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå