Gå til innhold

Vogn.... Vanskelig....


Pippilotta med 2 blå!

Anbefalte innlegg

Jeg har sett endel på TFK-vogna, og liker den egentlig veldig godt. Men den koster jo litt hvis man skal kjøpe ny... Noen som vet hvor man kan bestille fra sverige eller danmark på nett? Eller en annen plass....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huske at dersom du bestiller på nett fra utlandet så må du uansett betale toll... Da blir det i realiteten ikke så mye billigere. Jeg har kjøpt TFK'en, på det tilbudet som Barnas Hus hadde, og jeg tenkte som så at jeg kommer til å trille på den vogna så mye at jeg jaggu skal ha en jeg liker! Synes ikke den er vesenlig mye dyrere enn andre vogner man kan sammenligne den med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går jo an å kjøpe brukt og, vi kjøpte brukt OTH som var 3 mnd gammel.. Da får man jo med kvittering og garantien gjelder fortsatt... Det er en del ganske nye vogner å få tak i, enkelte bytter jo vogner oftere enn andre skifter sokker så.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har tenkt på det med toll og frakt.... Men bare greit å sjekke litt før jeg kjøper! Jeg tenker også sånn at jeg vil ha ei vogn jeg virkelig liker og ei jeg kan ha hele tiden.... Og da er det greit å betale litt ekstra også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye fint brukt også ja vips-77. Får bare følge med på finn! Og du har helt rett; det virker som mange bytter vogn oftere enn andre skifter sokker! hehe.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...