Gå til innhold

er jeg unormal som ammer enda, datter på 8mnd???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakka med ei "venninne" her om dagen hvor vi kom innpå amming å jeg sa at jeg amma etter måltidene hennes på dagtid ennå hvorpå hun sier: "herreguuuuuuuuuud ammer du ennå???" Hun har 3 barn selv... Jeg ble liksom litt satt ut jeg! Trodde det var helt vanlig jeg, eller tar jeg feil???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man blir anbefalt å amme til barnet er 1 år av "helsenorge"

gro nylander mener vel man kan holde på til barnet er 2

jeg ammet til han selv ikke ville mer, da var han 17 mnd

Skrevet

hva som er normalt, kommer vel litt ann på hvilken "mijlø" man "tilhører", i min vennekrest er det normal å amme til rundt 2 års alderen

Skrevet

så bra! Det er jo til barnets beste å få morsmelk men jeg får liksom litt inntrykk av at det er "ekkelt" omtrent å amme etter passerte 6 mnd! Men jeg har store planer om å amme til hun får kumelk! Bra jeg ikke er alene da..

Skrevet

Nei det er helt vanlig. Ammet til første var litt over 1 år og andre er nå 9 mnd og jeg ammer mye enda.

Skrevet

Ammet eldste til hun var ett år og nr 2 til hun var nesten 2 år, så det er helt normalt og VELDIG bra:-)!

Skrevet

Syns ikke det var så unormalt nei..

Minste her ville ikke ha pupp på dagtid lenger da hun var ca 10mnd, så da ble det bare morgen og kveld. Da hun var ca året hadde hun ikke tid til morgenpuppen lenger heller, ville stå rett opp, og ikke mange ukene senere sluttet hun også med kveldspupp, helt av egen vilje.

Synes det var veldig greit å amme til hun var året jeg, og kunne godt holdt på en stund til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...