malle09 Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 I natt våknet jeg flere ganger (4-5 ganger) med smerter i underlivet.. Slike kraftige mensliknende smerter. De gikk over etter en stund og da sovnet jeg igjen..Sov til 10 i dag, og hadde smertene når jeg våknet da og. Etter at jeg stod opp har jeg ikke hatt smerter. Noen her som har opplevd liknende eller vet hva det kan være?? bekkenet? festing?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå