Sonata08 Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Er 20 uker og har kynnere stadig vekk. Det er 3. svangerskap så er kanskje ikke så uvanlig. Men litt urolig innimellom når magen blir hard som en stein. Er det vanlig med mye masse kynnere så tidlig ?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Jeg har hatt kynnere fra den tiden jeg og.. Er i uke 25 nå.. Og har masse kynnere hele tiden.. Dag og natt.. Ofte at jeg våkner av kynnere om nettene også.. Akkurat det er litt uvant.. =)
Moni*gull09*gullgutt11 Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 Har kynnere oftere enn jeg ikke har kynnere, for å si det sånn...er i uke 20. Med første!
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Har hatt en del kynnere fra uke 16, men bare såvidt merkbare. I jula og etter det har jeg hatt flere netter med mange og vonde kynnere. Nå er jeg 27 og kan ikke gå på jobb Så lenge du ikke har menssmerter/ryggvondt og blødninger så er det ikke så farlig, men vær likevel føre var og ta det med ro hvis kynnerne er kraftige..
Gjest Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 Jeg ble sykmeldt fram til termin pga masse og til tider vonde kynnere. Fikk streng beskjed om å ta det med ro. Kynnerne kommer med en gang jeg prøver å gjøre noe. Nettene er verst. Sover veldig lite pga disse sammentrekningene. Dette er mitt 3. svskap. Er forresten i uke 27. Har vært sykmeldt i 1 mnd allerede....
to_tette? Skrevet 10. januar 2009 #6 Skrevet 10. januar 2009 hadde fra ca 13 uker første svangerskap, men var ingenting i veien med meg/oss har mindre kynnere denne gangen faktisk, men de startet litt før 20 uker tror ikke det er så tidlig.. du spør vel på neste kontroll hvis du er bekymret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå