Gå til innhold

Så utrolig nervøs..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal snart på middagsdate igjen og kjenner jeg er sinsykt nervøs. Kjenner henne jo, men er ikke skapt for sånt her jeg. Går jo bra når vi første treffes, men hællemåne så vondt jeg vil meg selv i timene i forkant. Pjuuuuh!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å nyt det du. Jeg er selv samboer og ville ikke ha byttet han ut for alt her i verden, men det jeg savner mest fra tiden som fri og frank, er den spenningen i forkant når man skal møte noen.

Og siden du kjenner henne fra før, så vet du jo mest sansynlig at det kommer til å bli en vellykket kveld.

Ta deg litt tid til deg selv, litt selvpleie og gjør deg vakker for din potensielle drømmedame og nyyyyyyt :-)

Lykke til

Skrevet

Så koselig da!! Det kommer jo til å gå så fint - men det vet du jo :o)

Masse lykke til, jeg håper dere storkoser dere!!

...men skjønner godt "stresset", jeg hadde vel vært halvdau selv, hehe.

Skrevet

så spennende:)

Lykke til i kveld da:)

Skrevet

Hehe...sånn er det med folk flest i dating fasen, spennende og nervepirrende... Husker jeg var nervevrak selv da jeg og samboeren begynte å date..hehe...

Lykke til, blir nok trivelig og kos når daten først er i gang :-)

Skrevet

Husker jeg hadde nervøst hjertebank omtrent alle gangene før jeg visste at jeg skulle møte min nåværende mann.. Var supernervøs.. Tilogmed når tlf ringte så hoppet hjertet over et slag.. hehe..

Får kose deg.. =)

Skrevet

Godt å høre at flere også følte det sånn, det gjelder vel de fleste. Et godt tegn å være nervøs da. *puster med magen*

Takk!

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Det går nok fint :-)

Jeg var et nervevrak i begynnelsen med sambo også, tror det er et godt tegn :-)

Siden du kjenner henne fra før vet du jo litt om hva hun syns er interessant å snakke om og sånt, og da blir det ikke så vanskelig å holde praten igang vel?

Tenk på at hun sikkert er like nervøs som deg.

Masse lykke til da!

Skrevet

Det går bra fra jeg ser henne, men tiden før og når vi går mot hverandre er så nervepirrende. Ja, om to timer er det overstått.. he he..

Takk for det sauen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...