mays76 Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Hei alle prøvere og gravide. Har vært inne på denne fantastiske siden i 5 mnd nå, og har vel blitt ganske hekta for å si det mildt..Blir litt snurt om samboeren min tar pcen i bruk før jeg rekker å sjekke bim..hihii. Men det jeg trenger litt hjelp for skjønner ingenting av hva som skjer med kroppen min.. Fikk mensen 24 des. varte i 4 dager men var kun litt blod hver gang jeg tisset ikke noe annet, så kan vel ikke kalle det mensen engang. Da mensen var over fikk jeg ømme pupper, veeeldig ømme og de er fremdeles like vonde. Har hatt mye smerter, el smerter og murringer både denne uka og forrige. Kan jeg være gravid? Orker ikke enda en test som er blenda hvit..Tok en test på julaften rett før mensen kom men den var negativ.. Har ett barn fra før av,men merket ikke graviditeten før jeg var 7 uker på vei så husker jo svært lite av de første ukene. Og dette er i tillegg 7 år siden. uff, langt innlegg..Men hadde blitt glad for svar! Ha en fin helg jenter
SuperKlar86Gravid Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Det kan jo godt hende at du er gravid da!! Vertfall siden mensen din var så liten. Mulig det m.a.o ikke var en mens! Vet du- du burde bare ta en test, for å få vite! Så slipper du å gå å lure. Det er fult mulig å teste negativt på ikm, men positivt en stund etter. Veninna mi hadde både mens, og negativ test, men var jammen meg gravid likevell...!
mays76 Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2009 Ja kanskje jeg bare må gjøre det, er noe herk å gå å lure. Blir jo gaaal av det. Er lenge til mensen også. blææh Har du prøvd lenge eller er du gravid?
Mikkemafian Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Synes du høres gravid ut, jeg.. Hadde det samme som det i november, altså litt brun utflod, og var sikkert på at det ikke ble noe den mnd heller, men så stoppet det der, og symptomene kom, så jeg var gravid. Har testet negativt til 6 dager over ikm før, så det er godt mulig at det er vidunder på vei!
mays76 Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2009 Tørr nesten ikke håpe,men må ta meg en tur til byen å kjøpe en test jeg nå. Orker ikke vente lenger! Takk for svar:) Tror jeg hadde mensen første mnd da jeg var gravid sist,men er så lenge siden at jeg husker ikke helt..hehe. Var ikke helt planlagt.
Mikkemafian Skrevet 10. januar 2009 #6 Skrevet 10. januar 2009 Vi venter i spenning:) Det er nervepirrende dette her..
mays76 Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. januar 2009 Testen var negativ,men er jo mulig det er for tidlig å teste pga hcg nivået osv..æsj det var kjipt;(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå