Gå til innhold

amme-bh og størrelser


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sjekket ammehjelpen (http://www.ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=255) for å se hvilken størrelse jeg skulle ha i amme-BH, og endte opp med en anbefaling på 75A, men kan ikke skjønne det siden jeg for tiden bruker C-cup og fyller den ganske godt... Er amme-BH'er mye større enn vanlig BH'er??? Tenkte å kjøpe et par stk nå før fødsel og så prøve meg frem etterhvert, men blir veldig usikker på hvilken størrelse jeg skal ha.

 

Noen med tips eller erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pleier å være helt motsatt, nemlig at man må opp i både cup og omkrets. Har du ingen butikker i nærheten som du kan prøve i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har gått opp to str i cup og en str rundt, er 33 uker og har enda ikke fått noe væske i brystene, når melken kommer må eg nok opp enda en-to str til sikkert!!!! huff:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det har litt med å gjøre at vi er alle veldig forskjellige, og noen kanskje mer like enn andre.. ville bare prøvd det ut på cubus, lindex, hennes osv.. ihvertfall hvis en skal handle på nett.. er i uke 36 men har ikke handlet noen enda..skal ta det te mandag tenkte jeg:)

Er nok ingen hovedmal for dette med str. sånn er det ellers med klær osv, + at vi er så veldig forskjellige når det kommer til pupper og str. i forhold te hverandre.. prøv og se, det er mitt råd..:) lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler bh-ene på babyshop. De er stødige og gode. BH-er er vel også forskjellige i størrelse og form etter som hvilket merke man velger. Så jeg anbefaler å prøve selv. Jeg kunne iallefall ikke sende noen for meg for å handle... det blir garantert feil... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm.. oppmerksomhet eller? mener; hvis du har klart deg uten bh til nå, trenger du nok ikke amme bh heller?? hmm.. er uansett det samme for de fleste.. prøv ut i en butikk.. hmm lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øhh var ikke sånn jeg mente liksom....

 

Bare må jeg ha ammebh.. hørt det er viktig ellers får man lett sånn brystinfeksjon..

 

Nej bruker ikke bh nej

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sikkert ikke lettere infeksjon uten bh (forutsatt at du holder deg varm og tørr), men dersom du lekker mye kan det jo være greit å ha bh for å ha innleggene i. Evt noe annet tettsittende som holder innlegg på plass. Ikke så festlig med lekkasjeflekker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha det sier seg hvor dum jeg er, jeg tenke ikke så langt i det hele tatt. Får vel holde med at jeg bruker en vanelig bh

 

uff nå gruer jeg meg bare mer å mer, er så lite jeg har tenkt på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...