Bolle i ovnen juni2011 Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Dere som har hatt mer en 1 svangerskap å har fått strekkmerkerm har dere fått mer strekkmerker eller har det vært bare di du hadde ifra første svangerskap..? Fikk litt i første svangerskap, å vil helst ikke ha fler;) hehe Holder med di jeg har Åssen har det vært med dere..?
Gjest Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Fått litt flere de andre gangene ja, desverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå