Gå til innhold

People you may know

Let's hear it for the boys!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke rart når du ser at du har 20 felles venner med en person, alle fra barneskolen/ungdomsskolen. Denne personen kjenner alle du gikk på skole med, ergo må du ha gått på skole med dette mennesket. Men du har ingen ide om hvem det er ?! Alle andre vet hvem det er. Alle andre har tydeligvis vært venner med denne personen på et tidspunkt. Men ikke du... Spesielt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der har jeg opplevd en del ganger ja :) Men så er jeg helt elendig på å huske navn! Og dessuten er det vel mange som har byttet etternavn osv med årene..

Skrevet

Ja, det kan hende. Men jeg glemmer aldri et ansikt. Selv om jeg ikke alltid kjenner igjen navnet, så pleier jeg å kjenne igjen ansiktet. Kan hende disse menneskene har lagt seg under kniven...?

Skrevet

hehe:) ja det blir jo mer og mer vanlig det og! :)

Skrevet

Jeg har en venninne som nesten ingen kjente igjen når vi var på 10årsjubileum fra ungdomsskolen (var selvfølgelig en del som hadde sett henne på de 10årene og de kjente henne igjen). Hun hadde gått ned mye i vekt, så både kropp og ansikt hadde forandret seg mye. Hun byttet fra briller til linser. Klippet håret så i stedet for langt hår hadde hun kort hår. I tillegg har hun fått mye bedre selvtillitt, sånn at de ikke kjente henne igjen på væremåte heller.

Så det er fullt mulig:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...