LivetErEnLek Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Snuppa mi nærmer seg fire mnd og jeg har snart tenkt å innnføre litt "fast" føde og tenkte jeg skulle starte med litt tynn velling (får mme til vanlig). Men finnes det tåteflaskesmukker til velling å få kjøpt her i norge? Husker vi ikke fant noen da de andre var små og måtte lage større hull i de vanlige smukkene, men min erfaring er at det da fort blir for stort hull. Noen som vet? Vi bruker til vanlig dr brown sine flasker.
Gjest Kelly Taylor Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 bambino har velling tut til flaskene sine, de har det på obs i allefall og sparkjøp.
Kondis som en murstein Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Dr. Browns har smokker med Y-hull til velling )
LivetErEnLek Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2009 Oi, har de? Der kan du se hva jeg har fått med meg. Regner med at de selger dem der de selger flaskene da som feks barnas hus?
Kondis som en murstein Skrevet 10. januar 2009 #6 Skrevet 10. januar 2009 Jeg kjøpte de både på apoteket og på en barneutstyrsbutikk ) Btw: Dr. Browns har geniale flasker, hehe!
Gjest Skrevet 10. januar 2009 #7 Skrevet 10. januar 2009 Både Dr. Brown, nuk og Avent selger smokker for tykkere føde som velling, men du må gjerne på en barneutstyrsbutikk for å få tak i de...
tiamor Skrevet 11. januar 2009 #8 Skrevet 11. januar 2009 Jeg klipte et lite hull i avent-smukkene.. Null problem og funker som bare det
It's all about me Skrevet 11. januar 2009 #9 Skrevet 11. januar 2009 I tilegg til de som er navnt her er Mam sine nr.3 smokker gode til velling. Men skal du bare gi tynn velling er Y- smokker og andre smokker for store. Da holder et med Mam eller Dr. Brown sine nr. 2. En annen ting er at det anbefales å gi grøt før en begynner med velling. Noen barn som blir vant til å få grøtsmaken fra flaske kan etterpå bli vanskelige å få til å spise av skje. Derfor bør de bli vant til å spise av skje først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå