Gå til innhold

Tåteflaskesmukker til velling?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa mi nærmer seg fire mnd og jeg har snart tenkt å innnføre litt "fast" føde og tenkte jeg skulle starte med litt tynn velling (får mme til vanlig). Men finnes det tåteflaskesmukker til velling å få kjøpt her i norge? Husker vi ikke fant noen da de andre var små og måtte lage større hull i de vanlige smukkene, men min erfaring er at det da fort blir for stort hull. Noen som vet? Vi bruker til vanlig dr brown sine flasker.

Videoannonse
Annonse
Gjest Kelly Taylor
Skrevet

bambino har velling tut til flaskene sine, de har det på obs i allefall og sparkjøp.

Skrevet

Dr. Browns har smokker med Y-hull til velling :o)

Skrevet

Oi, har de? Der kan du se hva jeg har fått med meg. Regner med at de selger dem der de selger flaskene da som feks barnas hus?

Skrevet

Jeg kjøpte de både på apoteket og på en barneutstyrsbutikk :o)

 

Btw: Dr. Browns har geniale flasker, hehe!

Skrevet

Både Dr. Brown, nuk og Avent selger smokker for tykkere føde som velling, men du må gjerne på en barneutstyrsbutikk for å få tak i de...

Skrevet

Jeg klipte et lite hull i avent-smukkene.. Null problem og funker som bare det :)

Skrevet

I tilegg til de som er navnt her er Mam sine nr.3 smokker gode til velling.

Men skal du bare gi tynn velling er Y- smokker og andre smokker for store. Da holder et med Mam eller Dr. Brown sine nr. 2.

 

En annen ting er at det anbefales å gi grøt før en begynner med velling. Noen barn som blir vant til å få grøtsmaken fra flaske kan etterpå bli vanskelige å få til å spise av skje. Derfor bør de bli vant til å spise av skje først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...