Gå til innhold

Etter en sa i des, fant jeg ut idag at jeg er gravid igjen, HURRA:)


mammas nurk

Anbefalte innlegg

etter en sa min i midten av desember, så fant jeg ut i dag at jeg var gravid igjen. det gjekk kjapt, ingnting er bedre!!! så vi er veldig glade for det.

så ble det septemberbarn på meg og da, for jeg er sikker på at det går bra denne gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og gratulerer og velkommen hit.

 

Så flott å lese om innstillingen din som er så positiv og det at du vet at det går bra denne gangen. Tro flytter fjell og september 2009 blir en flott mnd å bli mamma i :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja d er sant, tro kan flytte fjell:) blir veldig bra med baby i september!! når tid venter du? første gang? spennende tider...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei mammas nurk:)

 

jeg mistet også i des. klaffet for oss også meg en gang:)

 

hæææærli:)

 

lurer bare på om jeg kunne fått litt positive vibber av deg...jeg er nemlig livredd:(

gruer meg til å gå på toalettet...usj..

 

masse lykke til til deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mammas Nurk; svar på spørsmålene dine

 

Jeg venter nr 3 og har foreløpig termin 13. september.

Bor like utenfor Oslo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey til "linnea skal bli storesøster" :)

kjekt å høre at det gjekk bra med deg og, når har du termin? :)

 

Forstår deg. eg er og redd for å gå på do til tider. men har merket at jo mindre jeg tenker på dette om sa og alt anna føler eg at det går bra, så eg tenker mer avslappende tanker om at svangerskapet,og tenker at det skal gå bra.

forrige gang tenket eg bare KUN på at eg skulle miste. men det skal eg ikke gjøre nå, slappe helt av, og nyte de,og bare tenker at det skal bli barn i september.

 

men jeg var på do i går, og da fant eg en liten anntydning til en bloddråpe, og hadde litt mensmurring på dagen, men det sies du kan blø litt???? men har alle symptomene enda på graviditeten, så er liv der:) , og var så lite at tenker ikke mer på det? er det domt trur du? bør kanskje kontake lge siden har mistet for en mn siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!

Er der jeg også, SA i desember og en før det igjen. så kjenner noen ganger engstelsen kommer og redd når jeg gå på do.. Men prøver å roe meg ned, alle gode ting er 3. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...