Gå til innhold

Søppelsortering-system til underskap på kjøkken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan tipse meg om forhandler? Tenker da på et uttrekkssystem eller lignende med plass til flere avfallsdunker/kurver til 90 cm skap.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt på Ikea med plass til 2 dunker pr uttrekk (disse fyller halvparten av et 80cm skap) og så har jeg hengende på døra på den andre delen av skapet, men man kan jo feks ha to uttrekk.

Skrevet

Takk for tipset Yaddaline-gutt 20.02.09! Skal sjekke ut sidene til Ikea.

Skrevet

Nei, ikke den. Har bladd meg halvt ihjel på ikea.no uten å finne den jeg har (gått ut av produksjon?? skjønner ikke hvorfor i så fall) og det nærmeste jeg kommer er denne:

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/20110743

Det er på en måte en plastgreie med plass til to avfallsdunker, og så går plastgreia på skinner sånn at man kan trekke det ut. På den annen side er det ikke første gangen jeg ikke finner alt de har i butikken på nettsidene...

Skrevet

Veit hvilken du mener.

Mine foreldre har den og den er genial.

Mulig den er gått ut av produksjon

Skrevet

Vi har "Drømmekjøkken" og funksjonen skulle vært av vi åpnet det som en oppvaskemaskin, og så er det fire ulike spann/kurver, men de som monterte kjøkkenet glemte det, så nå drar vi det ut på skinner i stede, funker helt fint det også. Er under vasken. Da bruker vi ett til restavfall, ett til bio, ett til glass/metall og ett til myk plast. Så har vi en kurv til papir på gulvet i tillegg.

Skrevet

Tusen takk Yaddaline-gutt 20.02.09! Denne så jo supe ut! Kanskje jeg rett og slett må innom Ikea og kikke.

Skrevet

Har dere kjøpt den dere drar ut på skinner på Drømmekjøkken?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...