Gå til innhold

Røykeslutt!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg røykte så smått frem til jeg fant ut at jeg var gravid, og hadde egentlig ingen plan om å slutte med det første, men så ble jeg gravid og sluttet seff på dagen!

Nå kom faren min innom og lurte på om jeg ville ta en blås! Jeg sa ja, for jeg vil ikke røpe graviditeten enda! Jeg "lurerøykte", altså jeg trakk ikke ned og jeg tok et trekk for hans tre og koiet røyken når det enda var masse igjen, og idet jeg koiet røyken kom sambo hjem :(

Det blikket han sendte meg var det vondeste blikket jeg kan tenke meg. Så utrolig sårt. Jeg prøvde å forklare at jeg ikke røykte på ordentlig, at det var mest for syns skyld, men det ser ikke ut til å hjelpe. Han er pissed, og jeg forstår han så inderlig godt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmm ja det er ikke lett å skulle ta mange forskjellige hensyn på samme tid.

 

Ta lærdom av det som skjedde og tenk på neste gang hva som er viktigst (at du risikerer barnets ve og vel + en rasende sambo eller at pappa (eller en annen kanskje får en mistanke?)

 

Enten du røyker på ordentlig eller "later som" og ikke trekker ned, så kan det få konsekvenser, så tilgi deg selv og si gjort er gjort (du får faktisk ikke gjort noe med det nå), velg så å gå videre og kanskje finner du en mer hensiktsmessig løsning neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er farlig for barnet at du tok EN røyk! Gjort er gjort, og det er jo kjempebra at du har slutta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...