Gå til innhold

Livet er urettferdig.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det er andre som har det verre enn meg, men føles ganske surt nå.

Idag skulle jeg egentyløig reise til USA og LA for en mnd, men kom aldri lengre enn å vinke reisefølget farvel :o(

Økte renteutgifter de siste månedene ødela sparinga til turen fullstendig, så jeg måtte bli hjemme, snufs.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjipt! Men dere må jo ha sinnykt mye lån om de økte rentene har hatt så mye å si? Det begynte jo å gå nedover igjen i god tid før jul også.

Skrevet

Uff, det må jo være kjempetrist=( Jeg mistet en etterlengtet jentetur engang da mannen min røk leddbåndet dagen før. Kunne ikke etterlate ham alene med to små da. Jeg fikk jo selvsagt reist avgårde når han ble frisk igjen, men det var utrolig surt der og da.

Verken USA eller LA drar noen steder med det første, du får flere sjanser.

Spis masse sjokolade i dag, det er litt trøst i det =)

Skrevet

Jepp, det har hatt mye å si for oss.

Har ikke bare en bolig....

Skrevet

Ja har skapet fult av godis, og fryseren full av sjokolade :o)

Skrevet

Kjedelig der og da selvfølgelig men å kalle livet urettferdig blir vell å ta litt hardt i spør du meg

Skrevet

Uff da! Så kjedelig! Det hadde vært deilig med litt California sol kjenner jeg! Igår var det ett år siden jeg 'flyttet' til USA for et lengere opphold, kunne ønske det samme skjedde i år også...men men...vi får holde ut noen mnd. til...'snart' vår her også! Trøsteklem :-)

Skrevet

Hmmmm, i samme situasjon som deg, men her var årsjubilet for 3 dager siden.

Blir dårlig når jeg tenker tilbake på det, det er derfor de var ekstra surt å ikke kunne være med idag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...