Gå til innhold

42+0 og ingen baby *snufs*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj... Ingen effekt av den vonde hinneløsningen de tok på sykehuset i går sålangt. Mandag blir det igangsettelse... og så står det på "min side" at en igangsettelse kan ta flere dager til og med en UKE!? Snakker om å ta motet fra meg... DRITTDAG

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å kjære vene... du har min fulle sympati! håper babyen din snart tar til vettet og peller seg ut! og du vet, fordi om det står at det KAN ta flere dager, er det jo ikke sikkert at det gjør det... spesielt ikke når du er så langt over tiden...

Skrevet

Hei!Føler meg deg...det er i grunnen bedre om kroppen setter i gang selv ja...Håper du snart kjenner noe!

Skrevet

Uffda....skjønner virkelig at du er drittlei nå, altså! *trøste*

Jeg ble igangsatt sist, og det tok vel en tre dagers tid. Men da begynte de ei uke før terminen min! Når du er så langt på overtid vil jeg tro det skulle gå ganske kjapt. Hva sa jordmora/legen som strippa deg om modning og sånt da?

Skrevet

oj da. såååå kjedelig. jeg er ikke no for lakserolje,men da trur jeg nesten jeg hadde hølja ned ei flaske..uff stakkar. håper alt går bra og at ting skjer nå.

mange gode fødselstanker fra meg

Skrevet

Off.. jeg er i samme båt som deg. 42+0 idag.. Er så lei så lei.. Var kjempe fornøyd med å komme over i januar, men nå kan hun bare komme seg ut. Har vært å fått modningsakupunktur 3 ganger, drikker bringebær te som bare det, hatt sex og gått lange turer.. Men her skjer det ingenting som helst... Igangsetting mandag..

Skrevet

Tusen takk for trøstende ord. Hjelper godt på:)

Katarina: Ja, jeg var også kjempeglad for å komme over termin. Og så gjorde det ikke sååå mye å gå til 5. januar for da åpnet de en ny barselsenhet på sykehuset i byen som åpnet for at pappaen kan bo sammens med mor og barn på sykehushotellet hvis det blir en normal fødsel og friskt barn.

Har ikke hatt noe modningsakupunktur, og sex har jeg ikke klart pga stikninger oppi der. Nå tør jeg ikke fordi jeg begynte å blø en del etter hinneløsninga. Når de tok hinneløsning var jeg blitt litt myk og hadde en fingers åpning. Men kjenner ingenting... Har ikke hatt kynnere en gang:(

Gruer du deg til igangsetting? Huff... Får alt for god tid til å tenke når man går og venter... Har frem til nå gledet meg til å oppleve fødselen (men seff litt nervøs/spent), men nå begynner jeg rett og slett å grue litt :(

Skrevet

Hei. Jeg ble igangsatt på overtid med min nr. 2, jeg var litt moden som deg. Fra de startet igangsettelsen til gutten min var ute tok det 7-8 timer, så det trenger ikke ta lang tid!

Lykke til! :-)

Skrevet

Takk for oppmuntrende beskjed:)

Skrevet

Can't wait

Jeg føler det på akkurat samme måte som deg. Tidligere har jeg gledet meg til fødselen. Nå har jeg begynt å grue meg og tenker masse på at det kommer til å ta så lang tid og tappe meg for alle slags krefter, og kanskje til slutt ende opp i keisersnitt... Mange negative tanker.

Jeg begynte å gråte igår etter jeg hadde vært på vurdering, selv om jeg egentlig visste at dette kom til å bli utfallet.

Tenker også på at det kanskje er noe galt med babyen siden det ikke skjer naturlig.. Off...

Vil bare legge meg og våkne opp igjen på mandag..

MEN det kan jo fortsatt hende at det skjer noe i løpet av dagen eller morgendagen, selv om jeg ikke kjenner en eneste kynner.

Det var godt å lese at du over her brukte kort tid selv om du ble satt igang... Tusen takk for trøstende ord!! :)

Vi får krysse fingrene for at dette går bra.

Masse lykke til!

Skrevet

Tårene har trillet her i dag, så virker som vi har det ganske likt. Tenker samme tanker som deg.

Vi får krysse fingrene for at ting skjer naturlig snart, men vi får også huske på at det er mange som blir igangsatt og det går jo greit...

Masse lykke til til deg også:)

Skrevet

Det er helt sant!! Det er veldig mange andre som har blitt satt igang og det har gått helt fint.. !!

Gleder meg til å høre hvordan det gikk med deg!!!

Masse lykke til igjen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...