Koseklompen Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 At en kanskje ikke burde skrive noe som nedverdiget en selv i nicket.. Jeg er full av selvironi..så for min del tenkte jeg ikke over det..men etterhvert så måtte jeg si meg enig med NL,, Så jeg som hadde nicket: Prinsessa og Bolledeigmagemammaen har endret nicket til Prinsesse Koseklomp Koseklomp er forresten en del av et nick jeg har hatt lengst her inne og egentlig trivdes godt med.. Og så er vesla prinsessa vår så det måtte og med.. Så jeg fjernet Bolledeigmagemammaen..og kan evt legge til noe om magen min når bolledeigen har satt til heving
Northernlights Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Det var et mye koseligere nick, synes jeg ;o) Glad du ble enig med meg, jeg =o)
blond Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 Du mener slike nick som mitt, eller? Hvilket innlegg sikter du til av NL? Jeg fant det ikke på siden her.
Northernlights Skrevet 16. januar 2009 #5 Skrevet 16. januar 2009 Det var ikke jeg som la det inn, men noe jeg svarte på. Syntes bare hun skulle ha vært litt snillere med seg selv i nicket sitt. Noen av oss har nemlig en tendens til å være nedsettende om oss selv, uten at vi egentlig mener det, og det er dumt. Synes jeg ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå