Gå til innhold

Jeg fryyyyyser!!! :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Brrrr, mente de spådde mildvær i dagene fremover jeg, det er jaggu meg 11 blå ute her jo.... Og jeg får ikke fyr på peisen :(((

Kan ikke noen hjelpe meg å finne en husnisse som kan hjelpe meg med sånne ting, fyre så det er varmt når jeg står opp...gjerne ha kaffe og nystekte rundtstykker klare....måke oppkjørselen.

Han skulle sluppet å bli arbeidsledig, det er nå helt sikkert.

 

Normalt sett heter den husnissen det samme som samboer'n, men han er jo ikke hjemme. *Snufser og synes synd på meg selv*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...