Gjest Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Brrrr, mente de spådde mildvær i dagene fremover jeg, det er jaggu meg 11 blå ute her jo.... Og jeg får ikke fyr på peisen (( Kan ikke noen hjelpe meg å finne en husnisse som kan hjelpe meg med sånne ting, fyre så det er varmt når jeg står opp...gjerne ha kaffe og nystekte rundtstykker klare....måke oppkjørselen. Han skulle sluppet å bli arbeidsledig, det er nå helt sikkert. Normalt sett heter den husnissen det samme som samboer'n, men han er jo ikke hjemme. *Snufser og synes synd på meg selv*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå