Gå til innhold

Bursdag i dag. Jeg ønsker meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg bursdag. Og for første gang på det jeg kan huske føler jeg spenning og glede over denne dagen. Det er 21 dager til termin, så jeg har jo ennå litt tid før kalving. Men tenk så stas det hadde vært da, om lille frøken Dings hadde bestemt seg for å komme ut og si Gratulere med dagen Mamma, og latt os feire bursdagen sammen fra nå av! Skal gledelig gi opp 'min' dag for henne. Har aldri vært glad i min egen bursdag, men tror hun vil få fine bursdager fremover uansett når hun kommer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hipp hipp hurra!

Grattis med dagen!

Du får ut å gå,ta nedvasking av hus, og drikke avføringsolje(husker ikke navnet) hehe kanskje hun velger å dukke opp da..hehe!

Min kan gjerne holde seg inne litt lengere, far i huset er i ferd med å pusse opp vårt soverom, samt snuppa sitt,pjokken sitt kan ventes litt med,siden vi kommer til å ha han på rommet vårt i noen mnd.. så her er ingenting klart..hehe..

Men kan kommer vel uansett når han vil:)

Skrevet

Gratulerer med dagen :)

Jeg og gleder meg faktisk til min bursdag i år!

Håper ikke lillegutt bestemmer seg for å komme ut da, for det er litt tidlig! Men for meg blir det min siste bursdag som "Bare Silje", Jeg har faktisk tilogmed turt å ønske meg ting til bare meg selv, sånn som kaffetrakter, et brett med cola, hårbørste og div gavekort på ikea, H&M og frisør :)

Hadde i utgangspunktet tenkt å ha "babyshower" som feiring av dagen min, men siden jeg ikke mangler noe utstyr så tror jeg nok at jeg bare feirer meg selv med venner og familie hjemme i stua :)

Har du fått kaker og pakker i dag nå da?

Stor Klem fra Silje og Lillegutt i magen (Sigurd)

Skrevet

Gratulerer med dagen! :D

Jeg hadde heller ikke hatt noe imot fødsel på din bursdag...hehe... :)

Håper dagen blir finfin! :)

Skrevet

gratulerer såååå masse med dagen!! ser at du har en annen dag i dag å... fødeklar dagen...var det ikke 21 dager igjen da?! =o)

håper du får en kjempefiiin dag i dag og at babyn din kan overaske deg på dagen..

jeg kom to dager etter pappas bursdag,og det var visst utrolig å få meg i gave har han sagt.. hehe...så tvi tvi for deg!!

kos deg masse i dag! skal du ha selskap i dag så er du jo i gang med ting..så kanskje det gir litt fortgang i ting.

mange klemmer fra meg

Skrevet

Gratulerer så masse med dagen, Hakkamella!:)

Igår trodde jeg nesten at jeg og skulle få et 10.januar barn, men det viste seg at jeg bare var litt hard i magen, hehehe :P

Satt og hadde "rier" i en halvtimes tid før jeg fant ut at jeg kanskje skulle prøve å komme meg på do (har ikke verdens mest samarbeidsvillige mage nå som jeg er gravid), og etterpå var jeg fin igjen i magen. Falsk alarm!haha ;)

Men igjen: Gratulerer så masse med dagen!:) Håper du får en kjempeflott dag, og at du kanskje blir mamma idag;)

Skrevet

Det har vært den beste så langt i mitt liv, tror jeg. Husker da jeg var liten ble det alltid juletrefester på 10 januar. Alltid like irriterende. I år har jeg fått en ring fra min elskling og en fra lillesnuppa! Har vært ute og handlet snadder til oss 2 i kveld, og skal lage steik til familiemiddag i morgen. Og lillesnuppa har nettopp sparket noen kjærlige spark til mammaen sin. Sikkert gratulasjonspark! Og på facebook lå det sikkert 20 hilsener!!! Ingen har glemt meg i år! WOOHOOOO! Føler meg som en 4åring hehehe

Skrevet

gratulerer me dagen;)

Skrevet

Gratulerer med dagen. Min første valgte å komme på dagen min! Spesiellt men veldig moro

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...