Jenny-penny Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Synes han er så fjollete han programlederen. Og snuppa liker det ikke..
It's all about me Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Det programmet har til og med blitt nominert til Emmy eller noe.... Jeg synes han er slitsom, men guttungen sitter oppslukt....og skjønner igrunn hvorfor. Det er jo masse musikk og liv.
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 Det programmet er jo kjempe kult:) barna våres elsker det! Og foreldra oxo for den saks skyld;)
cherry coke Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Det har ikke blitt nominert til Emmy awards. Det var en norsk tegnefilm ved navn pling plong (eller noe lignende) som ble nominert=) Men uansett; jenta mi på 3 liker det godt. Mye musikk også er jo han typen litt små "gal". Synes det er livlig og koselig, jeg=) Men merker at jeg av og til synes at han blir litt små travel..;-)
It's all about me Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 AHA.......da ble det oppklart, ha ha ha. Hørte bare at Pling Plong ble nominert jeg.......
meg & to små vampyrer Skrevet 10. januar 2009 #6 Skrevet 10. januar 2009 Jeg syns det er hysterisk morsomt og guttungen liker det også
Skravlemamman Skrevet 10. januar 2009 #7 Skrevet 10. januar 2009 Begge gutta mine digger det også......, så det er nok som alt annet at vi liker ulike ting:-)
Brugda Skrevet 10. januar 2009 #8 Skrevet 10. januar 2009 her i huset liker ingen det, snuppa blir såå skuffet i helgene...
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 10. januar 2009 #9 Skrevet 10. januar 2009 Her i huset er det en av favorittene:) Masse musikk og gøy. De første gangene jeg så det trodde jeg seriøst at det hadde klikket for NRK som sendte noe så masete og teit, men jeg må innrømme at jeg har blitt bitt av basillen.
-MtG- Skrevet 10. januar 2009 #10 Skrevet 10. januar 2009 Gutten å 2 år digger det. Det gjør jeg og pappan også Jeg blir litt furt om jeg går glipp av det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå