Gå til innhold

oppdatering!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For dere som har følt med, så skal jeg på ul på kk kl 10. har hatt brunlig utflod/blod i over en uke. i morges hadde jeg mer lignende vanlig mens. men har jo fortsatt ingen smerter??? æsj vet ikke jeg, nå tror jeg ihvertfall at det er gått gale:(:( jaja, skal no snart få vite det. bare noen tanker fra meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Halloen :-)

Jeg vil bare si lykke til men ta ikke sorgene på forskudd. Jeg har selv tre svangerskap bak meg og har hatt blødninger t.o.m uke 12 i to av de.

Nok en gang LYKKE TIL :-)

Skrevet

da er jeg kommet hjem igjen. og det var som jeg trodde:( men det som var det tristeste var at det hadde sluttet å vokse i uke 5, så jeg har gått i flere uker og trodd alt var bra og at jeg var gravid fortsatt:( synes dette er litt urettferdig, sammtidig som jeg egentlig ikke burde det. for har værdens herligste sønn på snart 13 mnd:):) men dette er altså min 5 graviditet. 1 har gått bra og 4 ikke. så nå håper jeg virkelig jeg har hatt mitt. nå må jeg ta sånne tabletter for å få det ut. gruer meg masse.:(

Lykke til videre alle samme:)

kommer inn igjen om noen mnd når vi kan prøve igjen, men skal se innom avog til at alt er bra med dere:)

Skrevet

så trist å høre;-(

lykke til med tablettene, jeg hadde heldigvis ikke mye smerter med dem, men det er jo ikke noe hyggelig opplevelse uansett.

håper kroppen din kommer fort i lage igjen, og at prøvingen lykkes fort..og du får kanskje ekstra oppfølging neste gang siden du har mistet 4 ganger...

*trøsteklem*

Skrevet

Det var veldig trist å høre soleie. Håper du får ekstra opfølging neste svangerskap, det har du vel rett på så mange ganger som du har mista nå?

Uansett, klem:)

Skrevet

hva jeg har rett på vet jeg ikke, men de sa på sykehuset at jeg bare måtte si til fastlegen min at jeg måtte få tidlig ul neste gang, og oppfølging. og det skal jeg love deg at jeg kommer til å si. vil ikke gå flere ganger å tro jeg er gravid å nesten fullgått 12 uker, og så få vite at det har død så tidlig som uke 5:(

Skrevet

jeg skrev på den første tråden men legger det ut her også. jeg er søsteren til soleie m/lucas gullet å snakket med hun tidligere. hun skulle da på utskrapning i kveld kl halv 9, hun skulle så sove denne natten pga det var sent. alt sto bra til da:D har ikke snakket med hun nå etter det, men regner med det står bra til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...