Meg og bøllegutta!! Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Hvordan er det egentlig å ha 3 barn? Stor overgang fra å ha 2? Kaos? Slitsomt? Vil gjerne høre litt om hvordan livet er med 3 unger i huset og hvor mange år det er mellom ungene : )
*Askepott og hjelperene * Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Føler ikke det er noen stor overgang fra 2 til 3 barn,vi har 3 barn på 11-8 og 3 år da,så de store er jo med å hjelper til. Ikke noe problem
celodi Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 Går bare fint enda=) De er 6,5 år,snart 4 år og 8 dager.. Det som er rart er og ha en baby i hus igjen..Men så langt er det ingen sak og være 3 barnsmamma=)
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Nå har jeg bare 2mnd fartstid som 3 barnsmor, men enn så lenge er alt topp:) koser oss masse med det nye lille nurket og jeg har allerede tenkt tanken at det fint kunne kommet en 4.mann og..hehe...vi rakk akkurat å få 3 på 4år, så nå har vi ei på 4år, ei på 2,5 og minsten på 2mnd:) Eneste som har vært .vanskelig var svangerskapet, det var tøft, men det går jo over:)herlig tid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå