Meg og bøllegutta!! Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 men mannen min er ikke helt enig ( Vi har en gutt på 2 år og en gutt på 4.Mannen har 2 fra før på 11 og 13- Jeg vil ha en til , ikke akkurat nå.men nå minsten er nærmere 4 år så kunne det passet. Mannen min sier at nå vil han ikke ha for han syns det er sltsomt npk med en 2 og en 4 åring, men at han ikke utelukker det en gang litt frem i tid!! Hvorfor kunne han ikke bare sagt ja!!!! hehehe:) Håper jeg klare å overbevise han om at 3 unger i huset er perfekt ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå