Gå til innhold

Jeg vil ha nr 3


Anbefalte innlegg

Skrevet

men mannen min er ikke helt enig :((

Vi har en gutt på 2 år og en gutt på 4.Mannen har 2 fra før på 11 og 13-

 

Jeg vil ha en til , ikke akkurat nå.men nå minsten er nærmere 4 år så kunne det passet. Mannen min sier at nå vil han ikke ha for han syns det er sltsomt npk med en 2 og en 4 åring, men at han ikke utelukker det en gang litt frem i tid!!

 

Hvorfor kunne han ikke bare sagt ja!!!! hehehe:)

 

Håper jeg klare å overbevise han om at 3 unger i huset er perfekt ; )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...