Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Hele familien er syk, alle har 39,5-40 i feber.. Er helt frynsete og utslitt.Har vært våken hele natten for 1-åringen våkner hver halvtime, ingen vits å legge seg mellom all byssing. Hun har 40 i feber.. Er helt utslitt i armer og rygg. Men værst har mannen min det, med 40 i feber og frostanfall. At influensa kan være såååå jævlig kunne jeg ikke i mine villeste fantasier forestille meg..
Eplejuice Fødeklar Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Uff, du får prøve å trøste deg med at det går over. Dere har ikke noen besteforeldre (eller andre) i nærheten, som kan komme å hjelpe dere litt? God bedring
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 de har influensa også, hvis ikke hadde de nok hjulpet oss litt. Føler at vi aldri blir frisk.. En uke eller to mellom sykdomsperiodene, også er det på igjen..forholdet er frynsete og nattesøvnen er det heller dårlig med.. Mannen min blir sur når han er syk, så alle mine forsøk på å være omsorgsfull kone som duller og steller blir kontant avvist. Minstejenta har knapt sovet natten gjennom, hun er forkjøla eller syk ustoppelig. Og vi har forvent henne med bæring og byssing for å få ho til å sove.. og hun største kommer inn til oss hver natt..og vi makter ikke kjempe henne tilbake.. Blir ikke flere barn på oss, har null overskudd;-( syte syte syte...noen ganger er alt galt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå