Gå til innhold

skal ta en test over helga...


Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg gruer meg så innmari...

kan ikke skjønne at jeg kan være gravid,

vi har sex en gang i mnd rett etter mensen,

men denne gangen sprakk det en uke etter mens,

(grunnen til dette er at mannen min skal ta en klipp-klipp, har venta på dette etter jeg ble gravid med minstemann) (T.T.J.L.T.)

 

vi har 5 gutter tilsammen, i alder fra 1,5 år til 13 år,

og ikke har jeg kropp eller helsa til å gå gjennom en graviditet til,

havnet nesten i rullestol pga. rygg og bekkenplager,

sliter enda med det av og til..

 

tenker også på at menstruasjonen kan være borte pga andre ting også, da grøsser jeg..

 

jeg har også vært gjennom en kraftig influensa, bihulebetennelse og svigermor fra helvete, (har vært snufsen siden 3. juledag og ble bare verre og verre, svigermor ble kasta ut 30. des. da maktet jeg ikke mer)

 

 

og opp i det hele er det snakk om flytting nordover til sommeren..

 

uff, mange tanker rundt det her...

måtte bare lufte litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke mange dagene igjen nå:/

Skrevet

hvorfor ikke ta en test med d samme og bli ferdi med d???

d hadde jeg gjort...så vet du hva du har å forholde deg til...

lykke til:) ordner seg nok uansett....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...