Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 helst ikke pølse og brød, men heller ikke noe som blakker oss.. vi stinner ikke av gryn.. det er 24 elever som kommer.. de selskapene sønnen min har vært i er det blitt servert pizza fra resteurant, og satt og regna på det nå og fant ut at det vil koste over 2000,- tips mottas med takk.. ;o) tips mottas med takk...
UnePune äntligen hemma! Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Kan jo lage pizza selv? Eller pizzasnurrer(lettere å lage på forhånd og varme opp). 24 stykker, ja, hehe, glad det er noen år til stua vår skal invaderes av så mange =P
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2009 satt og tenkte på å lage pizza selv, men det er jo noe med denne steketiden og det blir jo døtid mellom hvert brett som stekes.. har også bare 3 brett, og tror det vil bli mer enn 3 som må lages.. eller er det noen andre som har forslag hvordan det kan gjøres..
UnePune äntligen hemma! Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Hva med å dekke til tacobord? Steke masse kjøttdeig på forhånd, som bare varmes i ovnen i stor form, eller holdes varm i en stor kjele?
*ViMsA* Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 jeg tenkte også på pizzasnurrer! Det er veldig enkelt, og rimelig lag pizzaen som normalt, rull sammen og skjær i skiver og stek på vanlig måte! Jeg har gjort det mange ganger og har bare ett brett og en langpanne jeg bruker. Jeg hadde begynt å steke litt i god tid, men de kan jo evt lages i forveien og enten varmes opp bare eller rett og slett spises kalde. En kollega av meg lager gryteretter til bursdagene til sine gutter på 11 og 14.
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. januar 2009 taco var jo et dristig forslag ;o) nei det tør jeg ikke å dekke på, huset vil jo ikke bli seende ut etterpå.. har det vært 4-5 stk så kunne jeg gjort det, men ikke til 24 stk..
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. januar 2009 da tror jeg det blir pizzasnurrer... takk for hjelp i denne sene nattetimen...
solei Skrevet 10. januar 2009 #8 Skrevet 10. januar 2009 Vi har taco til 9 åringene for tiden..går fint det! Muffins er jo noe alle liker..gjerne brownies muffins. skoleboller sjokoladeboller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå