mammaen til 2+1 Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 jeg fikk min lammeskinnspose brukt.. så den ble vasket..
enda en Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Nix, Ikke ny pose. Nå skal jeg bruke voksiposen som vi har fra før, og da vasker jeg bare trekket, ikke selve dyna.
Hakkamella Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 Kjøpte brukt fra fremmede, så her ble både trekk og dyne vasket. Har voksipose
Fru Anna Skrevet 10. januar 2009 #6 Skrevet 10. januar 2009 jeg vasket vår nye odenwalder pose, den holdt seg helt fint i motsetning til hva de sa på tv2 hjelper deg.
Gjest Skrevet 10. januar 2009 #7 Skrevet 10. januar 2009 Jeg fikk beskjed da jeg kjøpte Odenwälder-posen at vi IKKE skulle vaske den før bruk. Den skal helst ikke vaskes så mye i det hele tatt, det holder å hive den i frysen et par tre døgn. Så nei, jeg har ikke vasket posen.
Gjest Skrevet 10. januar 2009 #8 Skrevet 10. januar 2009 Jeg har fått en lammeskinnspose, som er brukt av to unger. Kjenner ikke familien jeg fikk den hos så veldig godt, så leverte den på renseriet. Føltes ikke godt å begynne å bruke den ellers (er ellers kjempefin og varm).
Madelene Skrevet 10. januar 2009 #9 Skrevet 10. januar 2009 har kjøpt ny voksipose urban. hadde ikke drømt om å vaske den før bruk?? men burde jeg det+?
hannes Skrevet 10. januar 2009 #10 Skrevet 10. januar 2009 Jeg vasket den ikke da den var ny, men ytterposen har fått flere omganger i vaskemaskina etter det. Nå har den ligget lenge i et skap (1-2år), så vasker ytterposen og putter ullposen i fryseren, slik at evt midd dør. Den skal visstnok støvsuges etterpå. Rensing er ikke nødvendig med mindre det er flekker. Spurte nettopp i butikken, og de sjekka på informasjonen som følger med.
birrisj05.02.09 Skrevet 11. januar 2009 #11 Skrevet 11. januar 2009 Jeg har helt ny voksi, og føler veldig for å vaske den. Men har hørt at det er nok å lufte den, så da gjør jeg det. Da holder den seg finere i fasongen. Skal bare vaske den hvite gulpeputa. Baby kommer ikke til å ligge naken i den uansett, skal bare bruke den i vogna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå