kommer nr3? Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 utenom volvat osv....mener å ha lest at det skal finnes en på Bryggen...som var bra og litt billigere enn volvat!?
-fie- Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 vært på 2d ul på bryggen, aleris heter det. vet ikke om de har fått 3d siden jeg var der, men det finner du sikkert ut på hjemmesiden deres. ellers vet jeg at majorstuaklinikken har.
Såpeboble - 26.04.2011 Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 Jeg anbefaler virkelig Majorstuaklinikken. Vi betalte 1200 kr og fikk råbra bilder! Og maaange, vi fikk 45 bilder og mange små filmsnutter av babyen imagen! Pluss en medisinsk gjennomgang av babyens organer. (Det koster visst 900 kr dersom man vil ha uten gj.gang av organene)
hvalenmedoscarpåmagen Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Eg og var på majorstuaklin. Kjempe fornøyd her også. Tok seg god tid og bildene blei kjempe fine. Veldig rart og se, for plutselig har sparkene fått ett ansikt. Gleder meg vilt til å få møte han
Hakkamella Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 Fikk 3D på UL laben på KK. Gratis. I verste fall betaler du 50 kr for alle bildene du får med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå